Connect with us

כללי

איש העסקים, חדר הכושר והאישה הלא נאמנה

כשבני, איש עסקים מוכר מאוד באשדוד בנה לאישתו חדר כושר פרטי בפנטהאוז, הוא בחיים לא האמין שזה מה שישנה את חייו לנצח

פורסם ב:

on

בני (שם בדוי) הוא בחור יפה תואר, בתחילת שנות ה-40 לחייו, אמיד מאוד ונהנה ממראה אירופאי לכל דבר ועניין. הוא גר בפנטהאוז יוקרתי ברובע הסיטי, בית שלא חסר בו כלום. אשתו איריס ושני ילדיו חיו ברמת חיים גבוהה ביותר, עם כל הפינוקים שאתם יכולים לחלום עליהם. בני החליט להקים חדר כושר פרטי באחד מחדרי הבית, ונפרד מ-100 אלף שקל כדי להביא את המכשירים הכי חדישים בתחום, ממש הצעקה האחרונה.

אשתו איריס, שתמיד שמרה על לוק חטוב במיוחד, התחננה בפני בעלה שיביא מדריך כושר קבוע פעמיים בשבוע, כדי שילמד אותם כיצד לעבוד על המכשירים החדישים. "חבל על הכסף ששילמת, אם לא נדע איך לעבוד על המכשירים לא עשינו כלום", היא אמרה לבני, שכמובן נענה כמו תמיד לבקשת אשתו, ועשה זאת עם חיוך גדול.

בני קיבל המלצה על מאמן כושר מקומי, אחד שמכיר את המקצוע, עם שרירים וגוף שאפשר רק לקנא בו. בפעמים הראשונות המדריך העביר הדרכה לשני בני הזוג, אך מאחר ובני היה עסוק מאוד בעבודה שלו, וטס פעמיים בחודש לאירופה, היו לא מעט מקרים שאיריס נותרה להדרכה לבדה עם מאמן הכושר החתיך.

בהתחלה בני לא חשד בכלום, כי בכל זאת 18 שנות נישואין עם איריס עשו את שלהן והיה לו אמון מוחלט בה. בתקופה האחרונה האישה הייתה מקבלת הודעות SMS רבות, ובכל פעם קפצה הודעה מ"דינה", חברת ילדות של איריס. הן היו החברות הכי טובות ובני לא התרגש מההודעות הרבות, גם אם לעיתים איריס הייתה מחייכת סתם כך בזמן שהייתה קוראת את ההודעות. ערב אחד בני החליט להיכנס לנייד של איריס, לאחר שזו נרדמה, נכנס לאנשי קשר בווטסאפ ורשם את שמה של דינה. הוא נותר בהלם בזמן שראה את התמונה של מאמן הכושר תחת השם הזה. בני הצליח להחזיק את עצמו, החזיר את הנייד למקום, וכבר למחרת בבוקר יצר איתנו קשר. הוא סיפר לנו את הסיפור וביקש להתקין באופן מיידי מצלמות נסתרות ברחבי הבית, כמובן בדגש על חדר הכושר הפרטי. הוא הוציא את איריס והילדים לארוחת צהריים ונתן לנו שעתיים בדיוק לסיים את מלאכת ההתקנה. כמובן שעמדנו בלוחות הזמנים, ובני קיבל את הקוד כדי שיוכל להיכנס ולראות את התמונות ב"שידור חי" במכשיר הנייד.

בני "ביים" לעצמו טיסה דחופה למדריד כבר למחרת בבוקר, נפרד בנשיקה מאיריס ואמר לה: "תעבדי חזק בחדר הכושר, את נראית מצוין, אני רוצה לראות אותך עוד יומיים חטובה יותר". איריס חייכה והבטיחה לעבוד קשה. בני התמקם בבית מלון בת"א, ישב מול הנייד שלו והמתין לראות מה יראו לו המצלמות. בתשע בערב, לאחר שהילדים נרדמו מדריך הכושר נכנס הביתה, הוא התחיל לעבוד עם איריס על כמה מכשירים, תוך כדי שהוא נוגע בה באזורים אינטימיים, מנשק אותה בעורף ושניהם לא מפסיקים לחייך ולצחוק. בני פשוט לא יכל לראות יותר מזה. הוא הניע את הרכב וחייג אלי. "אני לא יכול לראות מה קרה עוד בין אשתי למדריך הכושר, ראיתי מספיק, תנתק את המצלמות מהאינטרנט, תודה לך", הוא אמר לי בקצרה.

לקראת חצות בני דפק בדלת, איריס לא הבינה מי נוקש בשעה הזו, וכשראה בעינית את בני, פתחה את הדלת בבהלה. "קרה משהו? אני ממש דואגת", היא אמרה לו. בני נכנס לסלון מבלי לומר מילה, חיבר את הנייד שלו לטלוויזיה הגדולה והריץ את הסרטון בו נראים איריס ומדריך הכושר. בינתיים הוא ניגש לחדר, הוציא מזוודה וארז את בגדיה של אשתו. היא ישבה בסלון המומה ולא פצתה פה. בני הניח את המזוודה במפתן הבית ושתק. הוא לא היה צריך לומר מילה. איריס יצאה וכבר לאחר שבוע הייתה גרושה…

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3