Connect with us

אתרים

זומבים, איך נראה בעוד 20 שנה ואיך התינוק שלי יראה?

הפעם בחרנו להציג לפניכם שלושה אתרים לעריכת תמונות שישנו את פניכם בצורה דראסטית, אחד האתרים יציג את דמותכם בעוד 20 שנה, אתר שני יהפוך אותכם לזומבי ובאתר השלישי בשילוב טכניקת מורפינג תוכלו לגלות איך התינוק שלכם יראה..

פורסם ב:

on

הפעם בחרנו להציג לפניכם שלושה אתרים לעריכת תמונות שישנו את פניכם בצורה דראסטית, אחד האתרים יציג את דמותכם בעוד 20 שנה, אתר שני יהפוך אותכם לזומביובאתר השלישי בשילוב טכניקת מורפינג תוכלו לגלות איך התינוק שלכם יראה..

בעוד 20 שנה
באתר "בעוד 20 שנה" נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של זיהוי ושינוי הפנים בכדי לחזות איך תראו בעוד 20 או 30 שנה מעכשיו. אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה להעלות תמונה שלכם מהמחשב, סמנו אם זה זכר או נקבה, וסמנו שוב אם תרצו לראות את עצכם בעוד 20 שנה או 30 שנה וכבונוס תוכלו להוסיף איך תראו כשאתם מבוגרים יותר ומכורים לסמים קשים.

כניסה לאתר: בעוד 20 שנה


הפוך אותי לזומבי:
בפעם הקודמת פרסמנו מספר משחקי זומבים להורדה, אך הפעם נוכל להגשים את חלומו של כל חובב אימה ונהפוך אותכם לזומבים, אתר "הפוך אותי לזומבי" ישמח להפוך אותכם בין רגע לזומבי צמא דם בעל עור ירקרק ועיניים אדומות. כל מה שעליכם לעשות הוא לטעון תמונה מהמחשב ומיד האתר תוכלו לשמור את התמונה במחשב או לשתף בפייסבוק או טוויטר.

כניסה לאתר: הפוך אותי לזומבי

איך התינוק שלי יראה?
הורים רבים תוהים בינם לבין עצמם איך תינוקם יראה כשהוא יוולד.. אז האתר "איך התינוק שלי יראה?" חסך לכם 9 חודשי המתנה מורטי עצבים, הדבר נעשה על ידי אפליקציית מורפינג שמשלבת את הפנים של ההורים ומשתדלת לחזות בדיוקים גבוהיים איך התינוק יראה. העלו את התמונה שלכם ולאחריה את תמונת הפרטנר שלכם ואם אתם רוצים ילד עם מעט אבק כוכבים תוכלו לבחור תמונה של מיטב הסלבריטאים כמו בריטני ספירס, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי..

כניסה לאתר: איך התינוק שלי יראה?

כל הזכויות שמורות ל-פופ3