Connect with us

תוכנות חינם

גונב לפטופ? גולש בפורנו? תזהרו, עוקבים אחריכם!

תוכנת Lockittight תעזור לכם לאתר את המחשב הנייד הגנוב שלכם ותשלח לכם נתונים בזמן אמת כמו כתובת האי פי, תצלומי מסך, חיפושים בגוגל וגם תמונות ממצלמת האינטרנט. אה.. היא גם טובה בלעקוב אחרי כל מי שמשתמש במחשב שלכם..

פורסם ב:

on

תוכנת Lockittight תעזור לכם לאתר את המחשב הנייד הגנוב שלכם ותשלח לכם נתונים בזמן אמת כמו כתובת האי פי, תצלומי מסך, חיפושים בגוגל וגם תמונות ממצלמת האינטרנט. אה.. היא גם טובה בלעקוב ולרגל אחרי כל מי שמשתמש במחשב שלכם..

 
הכירו את תוכנת Lockittight שבעזרתה תוכלו לאתר את המחשב הנייד שלכם במקרה והוא נגנב.
Lockittight מספקת שירות חינמי וכאמור מיועדת בעיקר לבעלי מחשב נייד (לא רק..) והיא מתפקדת כסוג של "האח הגדול" ומאפשרת לכם לעקוב בזמן אמת אחרי כל פעילות שמתרחשת במחשב הגנוב וכך לאתר את הגנב.
 

שימרו על המחשב הנייד שלכם…  

   
שימוש בתוכנת Lockittight

בכדי שתוכלו לעקוב ולאתר את המחשב הנייד שלכם במקרה והוא חלילה נגנב, יש להוריד את התוכנה ולהתקינה במחשב, אחרי שהתוכנה הותקנה יש לגשת לאתר ולפתוח חשבון בחינם (לא לשכוח את שם המשתמש והסיסמה שבחרתם).
 
מרגע זה ואילך התוכנה המותקנת במחשב תאסוף נתונים על מיקום המחשב (דרך גוגל מפות), כתובת האי פי שלו, מילים שהוקלדו במנועי חיפוש, אתרים שגלשו אליהם, צילומי מסך (סיכוי טוב לקבל צילום מסך של חשבון הפייסבוק שלו) ואף מספר תמונות שצולמו על ידי מצלמת האינטרנט אשר נמצאת במחשב הנייד ובנוסף תוכלו למשוך קבצים מתיקיית המסמכים שלכם.

 
בכדי לראות את כל החומר שנאסף מהמחשב יש לגשת לאתר Lockittight, להזין את שם המשתמש והסיסמה שבחרתם ולגשת ל My Devices בתפריט ולצפות בכל הנתונים שנאספו, במסלול החינמי ניתן לצפות עד 50 נתונים מכל קטגוריה כשבמידה ותרצו יותר תאלצו לשדרג למסלול פרימיום שבתשלום. 

 
התוכנה שמותקנת במחשב אינה מצריכה הגדרות מיוחדות והיא שולחת נתונים מהמחשב בצורה מוצפנת בזמן אמת לאתר לפי ההגדרות שסופקו כשברירת המחדל עומדת על עידכון כל שעתיים.

התמונות והנתונים מועלים אוטומטית על ידי התוכנה מבלי שהמשתמש במחשב ישים לב לזה. כך תוכלו לעקוב און ליין אחרי אותו מחשב.
 
 
סיכום
בסוספו של דבר מדובר במוצר ושירות מעניינים שמסוגלים לספק נתונים דיי מקיפים לגבי הזהות של המשתמש במחשב הגנוב, אך הדבר המטריד ביותר לגבי התוכנה היא שלמרות שהמטרה הראשית של השירות הוא לאתר מחשב נייד גנוב, יוצא שתוכנת Lockittight יכולה להפוך בקלות לתוכנת ריגול שעוקבת אחריכם בזמן אמת תוך כדי שהיא מצלמת צילומי מסך, אוספת נתוני גלישה וחיפוש, מציגה את כל "העתק- הדבק" שעשיתם ועוד..

 

 
גודל הקובץ: 1.15 MB   |   הורדת Lockittight

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3