Connect with us

מדריכים

הדרך הכי קלה להורדת סרטונים מפייסבוק

לומדים בעזרת מדריך קצר קצר על איך מורידים סרטונים מפייסבוק בצורה הכי פשוטה וקלה שיש.

פורסם ב:

on

בין כל הסטטוסים שעפים לכם בפיד מדי יום צצים להם גם המון סרטונים שמועלים על ידי חברים או דפים שעשיתם להם לייק, לפעמים זה יכול להיות סתם סרטון לא מוצלח ולפעמים זה יכול להיות סרטון ויראלי על חתול מדבר שמגיע למאות ואפילו אלפי לייקים. וזה הרגע שאתם אומרים לעצמכם.. רגע גם אני רוצה לעלות את הסרטון הזה ולקבל המון לייקים אז איך לכל הרוחות אני מוריד את הסרטון הזה למחשב שלי??

אז מסתבר שלהוריד למחשב סרטון מפייסבוק זה עסק ממש פשוט ובעזרת אתר מיוחד ובכמה הקלקות גם אתם תוכלו לבצע הורדת סרטונים מפייסבוק ישר למחשב האישי שלכם.

sirton

1. youtubebyclick היא הדרך הפשוטה ומהירה ביותר להוריד שירים וסרטים מהאינטרנט. התכנה תומכת בהורדה מיוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ובעצם מכמעט כל אתר וידאו. דרך YouTube By Click ניתן להוריד פלייליסטים שלמים מיוטיוב בבת אחת! התוכנה מתייגת אוטומטי שירים עם שם השיר ושם האומן כך שכל הפרטים מוצגים בנגן של הפלאפון.בנוסף אפשר להפוך את ה MP3 לרינטגונים דרך התוכנה, להוריד כתוביות ועוד המון.

כניסה לאתר: youtubebyclick

2. הורדת סרטונים מפייסבוק
מצאתם סרטון בפייסבוק שאהתם ורוצים להוריד אותו למחשב? עקבו אחר השלבים הבאים
:
1. לחצו על הסרטון וגשו לשורת הכתובת והעתיקו את הקישור לסרטון.
2. נכנסים לאתר http://www.downvids.net
3. מדביקים את הקישור שהעתקתם למקום המתאים.
4. לוחצים על כפתור DOWNLOAD
5. אחרי טעינה של מספר שניות, יופיע הסרטון והתיאור שלו כשמתחתיו כפתור DOWNLOAD THIS VIDEO מסמנים את הכפתור בעזרת המקש הימני בעכבר ובחורים בשמירת קישור בשם.
6. המערכת תתחיל להוריד את הסרטון מפייסבוק ותשמור אותו במחשב שלכם בפורמט MP4

הורדת סרטונים מיוטיוב – כי אם כבר אתם מורידים סרטונין מפייסבוק אז תלמדו גם איך מורידים גם מיוטיוב.

כל הזכויות שמורות ל-פופ3