Connect with us

סרטונים

מה קרה לבן הפעוט של קרן?

קרן חשדה שמשהו אינו כשורה עם בנה בן החצי שנה ולאחר שהתקינה מצלמות בבית, התגלתה זוועה שגרמה לאם להתעלף

פורסם ב:

on

יש סיפורים שאתה נתקל בהם בזמן העבודה, ויישארו חרוטים בלב עד היום האחרון שלי. אחד מהם התרחש ממש לא מזמן, לפני מספר שבועות. אמא בשם קרן (שם בדוי) פנתה אלי בשעת ערב לא שגרתית וממש התחננה לפגוש אותי בדחיפות. הייתי בטוח כי היא חושדת שבעלה בוגד בה, לפי הקול החנוק מדמעות שלה, אבל ברגע שנפגשנו בבית קפה באשדוד, הבנתי שאני חייב לפעול מהר, מהר מאוד.

קרן סיפרה לי שלפני חצי שנה בערך נולד לה בנה בכורה. "זה היה היום המאושר בחיי, ומאז אנחנו מגדלים את הילד שלנו בכפפות של משי, נהנים מכל רגע", היא התחילה לספר. לאחר שלושה חודשים של חופשת לידה, קרן חזרה לעבודה בחברה ממשלתית, ובהתחלה חמותה שמרה על הילד. לפני חודש בערך קרן ובעלה החליטו להביא מטפלת קבועה לילד, ולאחר שבחנו כמה וכמה מועמדות, הם בחרו בתושבת העיר, בשנות ה-40 לחייה. "היא נראתה מדהימה, אימהית וחמה. קיבלנו עליה המלצות והיינו בטוחים שאנחנו מפקידים את האוצר שלנו בידיים בטוחות", אומרת קרן.

בשבועיים האחרונים קרן חשה כי הבכי של התינוק הפך למוזר, הוא לא היה רגוע בשינה שלו ובוכה כל רגע. החושים האמהיים של קרן הדליקו אצלה נורות אזהרה בגודל של פרוג'קטור. "אני מרגישה שיש משהו מוזר, אני חייבת שתתקין מצלמות אצלי בבית עוד הלילה", היא ביקשה ממני, ממש התחננה.

כמובן שלא יכולתי לסרב לה, כאבא לילדים אני מכיר את הדאגה הזו היטב. כבר לאחר שעה הגעתי לבית המרווח של קרן ובעלה, התקנתי מצלמה בסלון ובחדר של הילד, ההורים קיבלו קוד כדי שיוכלו לעקוב בשידור חי אחר הנעשה בביתם, גם כשהם במקום העבודה שלהם. לצערי, המצלמות עשו את העבודה כבר ביום הראשון.

המטפלת הגיעה לבית המשפחה בשבע וחצי בבוקר, קרן ובעלה יצאו לעבודה, ולא עזבו את העיניים מהמכשירים הניידים שלהם, ששידרו להם מה שקורה בסלון ובחדר של הילד. הילד ישן, ולאחר שהתעורר אכל ונראה רגוע. בשלב מסוים הוא החל לבכות, ואז המטפלת הרימה אותו בחוזקה והחלה לטלטל אותו שניות ארוכות. קרן לא יכלה לראות את התמונה הקשה, חשה לא בטוב והתעלפה למספר דקות ארוכות, כשהתאוששה החלה לבכות ללא הפסקה ולבסוף חייגה לבעלה בכדי לעדכן אותו במה שראתה, שראה אף הוא את המטפלת פוגעת בבנו. הבעל יצא ממקום העבודה שלו, מיהר לאסוף את קרן והם נסעו לבית במהירות. "כל דקה שעברה נראתה כמו נצח, לא יכולנו לחשוב על זה שהמטפלת הרעה הזו נמצאת עם הבן שלנו, בזמן שאנחנו חסרי אונים", אמרה קרן.

קרן ובעלה הגיעו במהירות לבית, ולא אפשרו למטפלת לעזוב את המקום עד ששוטרים מתחנת אשדוד הגיעו ולקחו אותה לחקירה בתחנת המשטרה. הבעל של קרן התלווה אליהם ונתן להם עותק מהסרטון בו המטפלת נראית מטלטלת את הילד בעוצמה רבה. המטפלת טענה להגנתה כי עשתה זאת פעם אחת בלבד, ברגע של עצבים בלתי מוסברים, ולא התכוונה לפגוע בילד. היא שוחררה בתנאים מגבילים ובני הזוג מקווים שהיא תועמד לדין על הפגיעה בילד שלהם. בזמן הקרוב אין להם כוונה להשאיר את הילד אצל אף אחד, פרט לסבתא האוהבת שחזרה להיות מטפלת במשרה מלאה בנכד האהוב.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3