Connect with us

אינסטגרם

כך תגלו מי הפסיקו לעקוב אחריכם באינסטגרם

נמאס לכם לגלות שמספר העוקבים באינסטגרם שלכם יורד ואין לכם מושג מי הפסיק לעקוב אחריכם? בעזרת אפליקצייה קטנה ומספר לחיצות תוכלו לגלות ואפילו להוריד עוקב

פורסם ב:

on

אין יותר מבאס מלהכנס לאינסטגרם ולגלות שמספר העוקבים שלכם ירד וכמה משתמשים החליטו ללחוץ על כפתור הסרת העוקב (סמיילי עצוב). היות ואינסטגרם לא נותנת את האופציה לזהות מי הפסיק לעקוב אחריכם, נשאר רק לעשות לעשות בדיקה בעוקבים שלכם ולנסות לזהות ולגלות מי המשתמש הסורר שעשה זאת, וככל שיש יותר עוקבים ונעקבים כך יהיה קשה יותר לגלות מי הפסיק לעקוב אחריכם.

הלוגו הישן של אינסטגרם

אחד הפתרונות היותר מצליחים שניתן למצוא |באינטרנט היא אפליקציית follow cop – "משטרת העוקבים", ברגע שתתחברו עם האפליקציה ליוזר שלכם עם השם משתמש והסיסמה, האפליקציה תנטר את מספר העוקבים והנעקבים באופן יום יומי ובכל פעם שתכנסו אליה, היא תציג לכם אם משתמשים הפסיקו לעקוב אחריכם באינסטגרם, במידה ויש כאלו, האפליקציה גם תציג לכם את אותו המשתמש ותיתן לכם את האפשרות להסיר עוקב בחזרה.

במידה ומספר האנשים שהפסיקו לעקוב / לא עוקבים הוא גדול, תנתן לכם האפשרות להסיר 15 עוקבים בלחיצת כפתור אחת.

למרבה הצער, האפליקציה ניתנת להורדה אך ורק בחנות האפליקציות של גוגל, ואילו משתמשי האייפון, כנראה ימשיכו לנחש מי הפסיק לעקוב אחריכם באינסטגרם.

להורדה בחנות האפליקציות של גוגל: הורדת אפליקציית FOLLOW COP

כל הזכויות שמורות ל-פופ3