Connect with us

אינסטגרם

InsTrack – מי הפסיק לעקוב אחריי באינסטגרם

כל הזמן נעלמים לכם עוקבים באינסטגרם? בעזרת אפליקציית InsTrack עושים סדר ברשימת העוקבים והנעקבים ומגלים את כל מי שהפסיק לעקוב…

פורסם ב:

on

כל הזמן נעלמים לכם עוקבים באינסטגרם? בעזרת אפליקציית InsTrack עושים סדר ברשימת העוקבים והנעקבים ומגלים את כל מי שהפסיק לעקוב…

מאז שהתקנתי את אינסטגרם באייפון שלי אפשר לומר בוודאות שחיי השתנו, התחלתי לצלם כל דבר באובססיביות מצילומי שקיעות, אנשים, נופים ועד צילומי חתולים, השתמשתי ברשימת התגים לאינסטגרם וכך תוך זמן קצר התחילו לעקוב אחרי מאות אנשים וגם אני התחלתי לעקוב אחרי הרבה מהם.
 
לאחר מספר שבועות של שימוש איטנסיבי התחלתי לשים לב שמדיי פעם נעלמים לי מספר עוקבים, לפעמים אחד ולפעמים גם יותר, בדיקה מעט ארוכה העלתה שאותם משתמשים "שנעלמו" פשוט הפסיקו לעקוב אחרי בעקבות זאת התוודעתי לראשונה  לתופעה מכוערת ונפוצה של משתמשים שמתחילים לעקוב אחריכם ולאחר שאתם עוקבים אחריהם בחזרה הם מפסיקים לעקוב אחריכם.

האפליקציה שתזהה מי הפסיק לעקוב אחריכם באינסטגרם

אחת הבעיות המרכזיות באינסטגרם שאין דרך מסודרת וקלה לבדוק מי הפסיק לעקוב אחריכם והדרך היחידה והמסורבלת היא לחפש ברשימה שלכם ובמקביל לבדוק את רשימת הנעקבים של אותו "חשוד".
 
לטיפול בבעיה המעצבנת הזאת נוצרה אפליקצייה בשם InsTrack שתעשה לכם סדר בחשבון האינסטגרם שלכם והיא תציג לכם רשימה מסודרת ועדכנית של העוקבים והנעקבים שלכם ובמיוחד את אלו שהפסיקו לעקוב אחריכם ועוד פרטים סטטיסטים שיעניינו אותכם כמו מי עושה לכם לייקים באופן קבוע, מי בכלל לא עוקב אחריכם בחזרה ועוד. InsTrack שואבת את רשימת העוקבים והנעקבים ישירות מאינסטגרם ולכן גם משתמשים שיש להם מספר מאוד גדול של עוקבים (100K +) יוכלו לקבל נתונים אמינים של מי שעוקב ושל מי שהפסיק לעקוב.

 

        

מה האפליקציה עושה?

– הכנסו בעזרת חשבון האינסטגרם שלכם.
– צפו ברשימת העוקבים והנעקבים שלכם.
– צפו ברשימת המשתמשים שהפסיקו לעקוב אחריכם.
– גלו מי לא עוקב אחריכם חזרה.
– גלו עם יש לכם חברים משותפים.
– גלו מי אלה שעושים לייק באופן קבוע אך לא עוקבים אחריכם.
– תמיכה במספר חשבונות שונים.
– ועוד…

 

להורדת האפליקצייה באפ סטור: InsTrack Followers on Instagram – Discover Unfollowers, Mutual Friends and Fans

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3