Connect with us

אינסטגרם

רשימת תגיות לסרטוני וידאו באינסטגרם

רשימת תגיות לסרטוני וידאו באינסטגרם שיביאו לכם המון לייקים, צפיות ועוקבים – רק לעשות העתק/הדבק

פורסם ב:

on

מאז 2013 ניתן להעלות סרטוני וידאו לאינסטגרם ומי שהיה רגיל לצפות בפיד שלו רק בתמונות הואגל עם השנים לצפות גם בקטעי וידאו באינסטגרם באורך של 15 שניות. ככל שהזמן עבר הבינו באינסטגרם ש15 שניות לא מספיקות ובשנת 2016 הגדילו את זמן סרטון הוידאו באינסטגרם ל- 60 שניות.

השינוי שחוללה האפשרות להעלות סרטונים לאינסטגרם העלתה את אחוז הצפייה בסרטונים באינסטגרם ל- 40% וזאת אחת הסיבות שבגללה הגדילו את אורך הסרטונים.

תגיות לסרטוני וידאו באינסטגרם
בדרך כלל כשמעלים תמונה לאינסטגרם, נהוג לשים עד 30 תגיות שונות בכדי להגדיל את כמות החשיפה לתמונה וכך גם את כמות הלייקים וכיוצא מזה גם מספר העוקבים עלה. לכל סוג תמונה יש תגיות לאינסטגרם מתאימות, אם זה תגיות לתמונת שקיעה או תגיות לתמונת אוכל או ים, וכך גם יש לסרטוני וידאו יש תגיות יעודיות לאינסטגרם שתגדיל את החשיפה והלייקים.

hpl3lqni

בדקנו וחיפשנו את התגיות הכי טובות לויגאו באינסטגרם, כל מה שעליכם לעשות זה להעתיק אותן ולהדביק את התגיות בזמן ההעלת הסרטון לאינסטגרם:

#videogram #POP3.co.il #awesomevideo #videoshoot #iphonesia #myvideo #love #videoshow  #instav #videooninstagram #picoftheday #instamood #tagblender #video #videoclip #tweegram #videooftheday #videography #photooftheday #videodiary #me #instagramvideos #instavideo #instagood #videogames #videostar #videogame #tbt #instagramvideo #videos 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3