Connect with us

אתרים

משדרגים את הסטטוס עם סימבולים/סמלים/אייקונים מגניבים לפייסבוק ≧◔◡◔≦

קובי שאל איך עושים סמלים/אייקונים מגניבים לפייסבוק, אז צוות האתר עזב הכל ומצא פיתרון שישדרג כל ססטוס שתפרסמו בפייסבוק! ←(ಠ_ಠ)→

פורסם ב:

on

לעיתים קרובות אנחנו מקבלים למייל כל מיני בקשות ושאלות, אם זה שאלות על תוכנות או אתרים שונים כשהפעם החלטנו לנצל את הבמה ולפרסם את שאלתו המעניינת של קובי לגבי אייקונים/סמילם בפייסבוק..

קובי שואל: אני מחפש כבר זמן רב איך אפשר להוסיף סמלים או סימנים מיוחדים כמו כוכבים, לבבות, פרצופים מצחיקים בצ'ט ובסטטוסים של פייסבוק ?

קובי אנחנו שמחים ששאלת את השאלה הזאת כי בזכות שאלתך הכרנו את האפליקצייה המגניבה i2Symbol שהיא רק אחת ממספר אפליקציות אחרות שנמצאות באתר sciweavers והיא מאפשרת לכל גולש לבחור ולהשתמש במאות אייקונים/סמלים/סימבולים שונים ומיוחדים וגם ליצור טקסט מעוצב בצורה מיוחדת, כשבכל האפשרויות האלה תוכלו להשתמש בשליחת SMS, מיילים, טוויטר וכמובן סטטוסים בפייסבוק.

טקסט מעוצב
אז כשניגשים לאתר i2Symbol יתגלה לפניכם עיצוב גדול דמוי מחשבון כשבטאב הראשון שלו ניתן ליצור טקסט מעוצב ב – 5 דוגמאות שונות ומעניינות כמו: טקסט בתוך עיגול: ⓕⓐⓒⓔⓑⓞⓞⓚ או טקסט הפוך: ʞooqǝɔɐɟ.      

סימבולים/סמלים/אייקונים – Emoticons

הטאב השני הוא המעניין יותר והוא נקרא Emoticons ובו אפשר למצוא מאות סימבולים/סמלים/אייקונים ובהם סמיילים מיוחדים ✿◕ ‿ ◕✿ , (•̪(•̪●)̪●), לבבות ➳♥, פרחים ✿❀❁✾, אייקונים הקשורים לאסטרולוגיה ומזלות ♈ ♉ ♎, כוכבים ✡✢✪✭ואפילו אייקונים הקשורים לחשבון וגאומטריה ≜≚∻∺ דוגמאות אלה מהוות רק חלק קטן מהמגוון המרשים שנמצא באתר.

עוד אפשרות מעניינת היא לבחור אותיות בשפות מיוחדות כמו יפנית ネ ホ チ タ,  לטינית, יוונית, ערבית ואפילו השפה העברית זוכה למקום של כבוד.

תוספים לדפדפנים

למי שרוצה את כל האייקונים בהישג יד ולא להכנס בכל פעם לאתר בכדי למצוא אייקון/סמל מתאים, ניתן להתקין תוסף לדפדפן פיירפוקס שיופיע עם אייקון בצורת לב אדום בחלק התחתון של הדפדפן וגם תוסף לדפדפן הכרום שיופיע בצורת לב בחלקן העליון של הדפדפן.
כניסה לאתר : i2Symbol
יש לכם שאלות או המלצות על אתרי/תוכנות/משחקים? צרו איתנו קשר..

כל הזכויות שמורות ל-פופ3