Connect with us

אתרים

מייל אנונימי – לשלוח מייל מבלי שידעו שזה אתם

רוצים לשלוח מייל אך מבלי שידעו שאתם שלחתם?? השתמשו בשירות "מייל אנונימי" ואף אחד לא יגלה שאתם שלחתם את המייל.

פורסם ב:

on

רוצים לשלוח מייל אך מבלי שידעו שאתם שלחתם?? השתמשו בשירות "מייל אנונימי" ואף אחד לא יגלה שאתם שלחתם את המייל.

 

באחד הימים הייתי מוכרח לשלוח למישהו מייל אך מאוד לא רציתי שידע את כתובת המייל שלי, בהתחלה שקלתי לפתוח מייל לשימוש חד פעמי באחד האתרים אך לפתע נזכרתי שיש אלטרנטיבה טובה יותר והיא לשלוח מייל אנונימי בעילום שם מבלי שמקבל המייל ידע מי שלח את זה. אחרי שליחת מספר מיילים ניתן להגיד בבירור ששירות שליחת מייל אנונימי עושה את העבודה ומצליח לשמור בהצלחה על האנונימיות שלכם ברשת.
  
* חשוב להבהיר שהשימוש באתרים האלה אסור לכל מי שיש לו כל כוונה פלילית שאסורה על פי החוק.
 

1. AnonEmail
האתר הראשון שאותו נסקר הוא AnonEmail והוא מאפשר לכל גולש לשלוח מייל אנונימי בצורה הקלה והפשוטה ביותר וכמו כן המייל נשלח בדרך שתקשה על כל אדם לזהות את השולח.
לאחר שתשלחו המיי האנונימי תאלצו להמתין כ-12 שעות , אומנם זה המון זמן לשליחת מייל אך זה נעשה לטובת מי שמשתמש בשירות וזאת בכדי לטשטש ולהסיר עקבות כך שמקבל המייל לא יוכל לדעת מתי המייל באמת נשלח. המייל נשלח ומנותב דרך מספר ספקיות מייל וכך מקשה עוד יותר על מי שרוצה להתחקות אחרי שולח המייל. לאחר בדיקת מספר אתרים בתחום, ניתן לומר בבירור שאתר AnonEmail הוא אחד מהאופציות הטובות ביותר לשליחת מייל באנונימיות גמורה אך למי שרוצה לטשטש את עקבותיו בצורה טובה יותר מומלץ לו למחוק את היסטוריית הגלישה בדפדפן בו אתם משתמשים. השימוש באתר הוא חינמי ואינו דורש הרשמה.

 


לשלוח מייל באנונימיות גמורה..
                
2. Send Anonymous Email
באתר Send Anonymous Email נשלחת כמות עצומנ של כ 60 אלף מיילים אנונימים ביום וזה ללא ספק הופך אותו לאחד האתרים הפופולארים בתחום שליחת מיילים בצורה אנונימית. שליחת המייל האנונימי קלה מאוד ואינה דורשת ידע מוקדם: בשדה הראשון עליכם להוסיף כתובת מייל פיקטיבי שאותה אתם רוצים שמקבל המייל יראה, בשדה השני הוסיפו את כתובת המייל שאליה אתם רוצים לשלוח מייל, בשדה השלישי תוסיפו את הנושא ובשדה האחרון תופיע ההודעה עצמה. השימוש באתר הוא חינמי לחלוטין ואינו דורש הרשמה.          

כל הזכויות שמורות ל-פופ3