Connect with us

תוכנות חינם

יצירת תמונות מוקטנות מסרט – Video Thumbnails Maker

Video Thumbnails Maker היא תוכנה שלוכדת תמונות מוקטנות מסרטים ומחברת הכל בתמונה אחת גדולה נשמע קצת בדיוני? ממש לא..

פורסם ב:

on

Video Thumbnails Maker היא תוכנה שלוכדת תמונות מוקטנות מסרטים ומחברת הכל בתמונה אחת גדולה. נשמע קצת בדיוני? ממש לא..


אם אתם בדרך כלל מורידים סרטים מאימיול או דרך טורנטים, יתכן שנתקלתם בקובץ תמונה שבו עשרות צילומי מסך קטנים מהסרט שמחוברים יחד עם ציון הדקה מהסרט, קובץ כזה קיים בכדי ללמד על איכות התמונה והרזולוציה של הסרט.
 
בפוסט הזה נלמד אותכם הגולשים, איך להכין תמונה כזו מכל סרט או סרטון וידאו שתרצו, אז קודם נרגיע את כל מי שחושב שהוא צריך לחתוך בעצמו עשרות צילומי מסך מהסרט ולחבר אותם לתמונה אחת, כי את העבודה המייגעת והסיזיפית הזאת אנחנו משאירים לתוכנה Video Thumbnails Maker.
 
תוכנת Video Thumbnails Maker היא תוכנה קטנה וחינמית אך פשוטה להפעלה וכל תפקידה הוא להפוך כל סרט או סרטון שתרצו וליצור תמונה שמורכבת מעשרות תמונות מוקטנות שלנכדו מתחילת הסרט ועד סופו, ממש כמו סטורי בורד שמראה את כל מהלך הסרט בתמונות. על כל תמונה קטנה מצויין הזמן המדוייק שאותה סצינה מופיעה בסרט. ומעל כח הצמונות מצויינים מספר פרטים טכניים כמו  שם הקובץ, גודל הקובץ, רזלוציית הסרט ואורך הסרט.
 


דוגמה לקובץ שהוכן מסירטון וידאו שהיה במחשב (לחצו להגדלה)

 

מתחילילם לעבוד עם תוכנת Video Thumbnails Maker

התוכנה ממש קלה לשימוש וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור כל קובץ וידאו מהמחשב או תיקייה שיש בה יותר מוידאו אחד ואז ללחוץ על כפתור START כשמספר שניות אחרי תקבלו קובץ תמונה מוכן, בדרך כלל התמונה החדשה תופיע באותה תיקיה של הסירטון אך ניתן לשנות את מקום השמירה.
        
התוכנה תומכת בכל קבצי הוידאו הקיימים (אפילו קבצי MOV, QT, FLV, SWF, RM בתנאי שהקודקים המתאימים מותקנים במחשב) ובכלל התוכנה תומכת בכל וידאו שניתן להפעיל אותו בנגן וידאו דוגמת מדייה פלייר. בנוסף ניתן להגדיר ב OPTION את גודל התמונה המוקטנת,מספר התמונות, רקע ועוד..
      

גודל הקובץ: 2.76 MB   |   הורדת Video Thumbnails Maker

כל הזכויות שמורות ל-פופ3