Connect with us

סרטונים

האוגר שנהג במשאית ששוקלת 15 טון

חברת וולוו השוודית השיקה משאית חדשה מדגם Volvo FMX trucks בעלת מערכת היגוי מיוחדת ובמקום לצלם עוד פרסומת סטנדרטית ומשעממת אז הם החליטו להשתמש בשירותיו של צ'רלי האוגר שינהג ברכב וידגים עד כמה מערכת ההיגוי החדשה שלהם היא הכי טובה בשוק.

פורסם ב:

on

יצרנית הרכב VOLVO השוודית השיקה משאית מדגם Volvo FMX trucks בעלת מערכת היגוי מיוחדת ובמקום לצלם עוד פרסומת סטנדרטית ומשעממת אז הם החליטו להשתמש בשירותיו של צ'רלי האוגר שינהג ברכב וידגים עד כמה מערכת ההיגוי החדשה שלהם היא הכי טובה בשוק.

אז לפני שאתם שואלים את עצמכם למה להשתמש באוגר ואיך לכל הרוחות אוגר יכול לנהוג במשאית אז הנה כמה תשובות: הפרסומת המושקעת מאוד צולמה על ידי מספר מצלמות באוויר וביבשה במכרה שנמצא בלוס טרס קונדאוס/אורנס ספרד ולצורך ההדגמה השתמשו במשאית ששוקלת 15 טון ולתא הנהג הכניסו את צ'רלי האוגר הקטנטן שיסובב את ההגה בעזרת גלגלת שמזכירה מכסה של מאוורר ולעזרתו צורף נהג פעלולים מפורסם שתפקידו ללחוץ על הגז/בלמים ולנווט את הנסיעה בעזרת גזר.

האם האוגר והמלווה שלו הצליחו להוביל את המשאית עד למעלה המכרה בדרך המפותלת ומלאת המכשולים? או שהם התרסקו לעבר התהום ונעלמו לעולמי עד?

צפו בצ'רלי האוגר בפעולה..

כל הזכויות שמורות ל-פופ3