Connect with us

טיקטוק

אתרים להורדת סרטונים מטיקטוק

מחפשים דרך להוריד סרטונים בטיקטוק בקלות ובמהירות? סידרנו לכם רשימה של אתרים שיאפשרו לכם להוריד את כל הסרטונים שתרצמו מאפליקציית טיקטוק – והכל בלחיצת כפתור

פורסם ב:

on

אפליקציית טיקטוק הפכה בשנה האחרונה למאוד פופולארית כשעשרות אלפי סרטונים מועלים אליה מדיי יום. למרות שהאפלירצייה לא מאפשרת להוריד את הסרטונים שמועלים אליה, עדיין ניתן להוריד סרטונים מטיקטוק במהירות ובקלות. רוב האפליקציות מאפשרות להדביק את הקישור לסרטון מטיקטוק ואז ללחוץ על כפתור ההורדה ולהוריד את הסרטון למחשב שלכם.

1. ssstiktok – הורדת סרטונים מטיקטוק מעולם לא היתה קלה יותר בעזרת האתר הזה – כל מה שעליכם לעשות הוא: להעתיק את הקישור לסרטון הטיקטוק שאתם רוצים להוריד ואז להכנס לאתר בקישור הזה: כניסה.

לאחר מכן יש להדביק את הקישור להורדת הסרטון במלבן הארוךף המתאים ואז ללחוץ על כפתור ה-download – לחיצה על הכפתור תוריד את הסרטון מהטיקטוק למחשב שלכם.

הורדת סרטונים מטיקטוק

2. snaptik: אתר נוסף להורדת סרטונים מטיקטוק הוא אתר סנאפטיק – שגם הוא מאפשר הורדת סרטונים מטיקטוק בקלות ובמהירות. כל מה שצריך לעשות זה להדביק את הקישור לסרטון וללחוץ על כפתור ההורדה. הסרטון מטיקטוק יועבר למחשב שלכם ללא חותמת של טיקטוק.

כניסה לאתר והורדת סרטונים מטיקטוק

3. אתר נוסף להורדת סרטונים מטיקטוק שמאפשר להדביק את הקישור לסרטון מטיקטוק ולהוריד אותו בקלות וביעילות.

הורדת סרטונים מטיקטוק

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3