Connect with us

משפט

הקליט את המעסיק שלו מטריד אותו מינית והגיש תלונה במשטרה

נער בן 18 מנתניה הגיש בימים אלה תלונה במשטרה בטענה להטרדות מיניות חוזרות ונשנות מצד בעל אולם אירועים בו הועסק – שחלקן אף גלשו לטענתו לכדי מעשים מגונים.

פורסם ב:

on

לטענת הנער, המיוצג על ידי עוה"ד שלומי ביזק, בעל אולם האירועים היה נוהג לסטור על אחוריו ולגעת באיבר מינו מבעד למכנסיו, כאילו בהיסח הדעת, מעשים עליהם העיר הנער למעסיק שוב ושוב, אך לא מעבר לכך, מחשש לאבד את עבודתו.

לטענת הנער, המעסיק לא חדל ממעשיו, ואף הקצין אותם לכלל מעשים מגונים של ממש. לדבריו, באחד הימים, ביקש ממנו המעסיק לרכוש עבורו משחה המיועדת לשיפור הזקפה, בטענה שכאדם דתי הוא מתבייש לגשת לחנות ולרכוש את המוצר. מששב הנער עם המשחה, ניסה המעסיק להראות לו סרט פורנו, ולדברי הנער הוא מיהר לעזוב את המקום.

לדברי הנער, באחד הימים דחף המעסיק את ידו אל מכנסיו אחז בעכוזו ודחף את אצבעו אל עבר פי הטבעת שלו. מעשה זה הגדיש את הסאה, והנער נפנה בסערה אל המעסיק סטר על פניו והחל לצעוק עליו, ומיד לאחר מכן עזב את המקום. הנער שלא יכול היה יותר להסתיר את סערת נפשו, פנה לאחיו ובני משפחתו ושיתף עמם את אשר אירע. עוד באותו הערב הנער חזר עם אחיו אשר הקליט את העימות בינו לבין בעל האולם..

בהמשך ההקלטה התעמת הנער עם המעסיק, וזה אמנם הכחיש בתחילה את המעשים, אך אמר: "אם אתה אומר שנגעתי לך אני מבקש ממך סליחה, מה עוד אני אמור לעשות יותר מזה", "אני מבקש ממך סליחה מכל הלב זה היה טעות", ו- "עשיתי טעות בנאדם, קורה". לאחר שלא נרדם בלילה, פנה הנער אל עוה"ד ביזק העוסק בייצוג בעבירות מין, וזה שלח למעסיק מכתב דרישה לפיצוי הנער ב-120 אלף שקלים, הפיצוי הקבוע בחוק בגין הטרדה מינית ללא הוכחת נזק, ובטרם לנקיטת צעדים משפטיים.

עו"ד ביזק ציין במכתב כי המעשים המיוחסים למעסיק עוברים על סעיפי חוק רבים, וביניהם החוק הפלילי וחוקי העבודה בישראל. המעסיק השיב למכתב בהכחשה גורפת של המעשים, ואף איים כי יגיש תלונה נגד הנער על תקיפה. לנוכח תגובת המעסיק, פנה הנער למשטרת נתניה והגיש תלונה מפורטת בה מתוארות שלל ההטרדות המיניות והמעשים המגונים שביצע בו לכאורה מעסיקו, ואף נענה לבקשת החוקרים ונרשם לטיפול בבני נוער נפגעי עבירות מין.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3