Connect with us

משחקים

משחקי מכוניות מירוץ להורדה בחינם!

קבלו 4 משחקי מירוץ מכוניות חינמים! BMW M3 Challenge, Volvo: The Game, VDrift, TrackMania Nations Forever תהנו..

פורסם ב:

on

הפעם סידרנו לכם 4 משחקי מירוץ מכוניות חינמים!
קבלו 4 משחקי מירוץ מטורפים שהם חינמים לחלוטי!! למרות שהם חינמים הם לא נופלים ממשחקים אחרים בתחום. ברוב המשחקים ישנה גם אופציה למשחקי רשת בין חברים או גולשים אחרים..

                                                   

BMW M3 Challenge

יצרנית המכוניות BMW מצטרפת למתחרות שלה ומשחררת לאינטרנט משחק מירוץ חינמי בשם BMW M3 Challenge משחק נהיגה ריאליסטי בעל גרפיקה מצויינת שנועד לקדם את סדרת המכוניות קופה M3 מתוצרתה.לא חייב להיות בעל מכונית BMW כדי לחבב את המשחק הזה שמאפשר להתחרות במסלול גרנד פרי מול עד 15 מכוניות במחשב או מירוץ מרובה משתמשים ברשת..

הורדת המשחק BMW M3 Challenge

 

Volvo: The Game

המשחק הבא הוא משחק מרוצים חינמי מבית חברת וולוו ששיחררה את המשחק בכדי לקדם את מכירת דגם S60. במשחק עצמו תוכלו להתנסות בנסיעה בכל המכוניות החדישות והיקרות שלה כולל מכוניות קלאסיות משנות ה 70 ולנהוג במסלולים ברחבי העולם. אומנם זה משחק מירוץ מכוניות חינמי אך הוא לא נופל ממשחקים אחרים בתחום ובעל מנוע גרפי חזק..

הורדת המשחק Volvo: The Game

                  

VDrift

VDrift הוא מירוץ מכוניות בקוד פתוח ששם דגש על ריאליזם מרשים ובו ניתן לבחור מבין כ 30 מכוניות כמו Chevrolet Corvette Z06 Mazda RX7  Mazda RX8, BMV M3, Formula1 ועוד הרבה אחרים כמו כן ישנם כ 20 מסלולי מירוץ וניתן לשחק כנגד המחשב או ברשת מול שחקנים אחרים. היות והמשחק הוא בקוד פתוח ניתן לפנות למפתחי המשחק בפורום האתר בבקשות או בכלי רכב או שתוכלו לעצב בעצמכם את המכונית שתמיד רציתם בעזרת המדריך..

הורדת המשחק VDrift

הורדת המשחק VDrift למחשבי לינוקס

           

TrackMania Nations Forever

TrackMania Nations Forever הוא גם משחק מרוצים חינמי עם גרפיקיה תלת מימד מרשימה שניתן לשחק מול המחשב או ברשת מול חברים או מול שחקנים אחרים במשחק עצמו עשרות רבות של מסלולים בדרגות קושי שונות. אחרי התקנת המשחק תתבקשו לבחור שם משתמש, סיסמה ואת המדינה וכך תוכלו לקבל רכב בצבעי הדגל עם המגן דוד עליו ותוכלו לייצג את ישראל בתחרויות השונות. ולמי שרוצה לדבר עם השחקנים האחרים הוא יכול לעשות זאת באמצעות הצ'ט המתקדם במשחק.

הורדת המשחק TrackMania Nations Forever

אתר המשחק

כל הזכויות שמורות ל-פופ3