Connect with us

משחקים

משחק נוסטלגי להורדה: Duck Hunt – צייד הברווזים

המשחק הנוסטלגי Duck Hunt – צייד הברווזים שאין ילד שלא ירה לעבר מסך הטלויזיה שלו וחיסל ברווזים להורדה בחינם..

פורסם ב:

on

המשחק הנוסטלגי Duck Hunt – צייד הברווזים שאין ילד שלא ירה לעבר מסך הטלויזיה שלו וחיסל ברווזים להורדה בחינם..

המשחק Duck Hunt – צייד הברווזים כנראה לא יגיד הרבה לצעירים שבינכם, אבל לאותם אלה שנולדו בשנות ה-80, המשחק הזה הוא חתיכת נוסטלגיה עבורם, הימים היו ימים שהטלויזיות היו קטנות וכמעט לא היו מחשבים, מי שרצה לשחק משחקי מחשב היה צריך להתחנן להורים שלו שיקנו לו אטארי או ניטנדו כשהמשחקים באותם ימים לא היו הכי מתוחכמים , הגרפיקה היתה פשוטה ומפוקסלת והסאונד היה דיי מחריד.

השנה היתה 1984 וחברת ניטנדו פיתחה משחק חדש בשם Duck Hunt – צייד הברווזים לקונסולת המשחקים שלהם. באותם ימים המשחק נחשב למאוד חדשני כי במקום להשתמש בג'וייסטיק רגיל השתמשו באקדח אלקטרוני שבעזרתו כיוונו למסך הטלויזיה וירו, השימוש באקדח והמשחק עצמו הפכו את משחק Duck Hunt – צייד הברווזים למאוד פופולארי ועד מהרה נמכרו מעל 28 מיליון עותקים של המשחק – כמות מדהימה לאותה תקופה שבזמנו האינטרנט לא היה קיים ואי אפשר היה להשיג עותק פיראטי של המשחק.

הרעיון במשחק עצמו היה דיי פשוט, בעזרת האקדח האלקטרוני היו מכוונים לעבר הברווזים שעפים על המסך ואז יורים, ברגע שפגעתם בברווז כלב גדול מגיע ותופס את הברווז, במידה ופיספסתם אתם תהפכו למושא לעג של הכלב כשהוא יתחיל לצחוק עליכם.
.

אז לאותם אלה שהנוסטלגיה והגעגועים גורמים לו לרצות לשחק שוב פעם במשחק, תוכלו להוריד גרסה מיוחדת למשחב שנראית ונשמעת בדיוק כמו המקור, רק שבמקום לכוון עם אקדח אלקטרוני, תוכלו להשתמש בעכבר וגם הפעם אם תפספסו, הכלב ימשיך לצחוק עליכם..
גודל הקובץ: 3.7 MB   |   הורדת המשחק Duck Hunt – צייד הברווזים

כל הזכויות שמורות ל-פופ3