Connect with us

משחקים

משחקים להורדה בחינם חלק ב'

הפעם קבלו 3 משחקים חדשים מלאים וחינמיים לגמרי, סימולטור טיסה, משחק פלטפורמה ומשחק מירוץ מכוניות.

פורסם ב:

on

הפעם קבלו 3 משחקים חדשים מלאים וחינמיים לגמרי, סימולטור טיסה, משחק פלטפורמה ומשחק מירוץ מכוניות.

FlightGear משחק סימולטור טיסה להורדה בחינם

FlightGear הוא משחק סימולטור טיסה בקוד פתוח עם גרפיקה מצויינת  ומהטובים שבמשחקי הסימולטור שניתנים להורדה בחינם. במשחק ניתן למצוא כלי טיס קרביים אך המשחק בעיקר מתמקד על כלי תעופה  אזרחית. המשחק הוא סימולטור טיסה מקצועי וידרוש ממכם השחקנים להתמחות וללמוד את כלי הטיס שלכם היטב בכדי שתוכלו להטיס את כלי הטיס שבמשחק, את המטוסים ואיזורי הטיסה ניתן להוריד באתר הבית של המשחק. FlightGear הוא לא רק משחק לpc הוא תומך גם במערכות הפעלה של לינוקס, יוניקס ומחשבי מאק.

הורדת סימולטור הטיסה FlightGear

כניסה לאתר הבית של FlightGear

TAGAP – חסלו את הפינגווינים המסוממים

הכירו את פאבלו הפינגווין, עד כאן נשמע תמים להפליא אבל לא במשחק הזה.. פאבלו הוא פינגווין לוחם חמוש בשלל נשקים כמו רובי ציד, עוזים להביור ובפטריות הזיה שהופכות אותו ללוחם חזק יותר. על פאבלו לעצור פרופסור מטורף בשם גלווקו ואת צבא המוטנטים המסוממים שלו שמובלים ע"י פינגווין פסיכופט בשם פדרו והם בדרכם להשתלט על העולם! TAGAP הוא משחק פלטפורמה שלמרות היותו דו מימדי יש בו גרפיקה מצויינת ואקשן ללא הפסקה..

מקשים: מקשים A, D ו-W לתנועה, עכבר ליריות, ומקש S להפעלת דלתות ומתגים.

הורדת TAGAP

כניסה לאתר הבית של TAGAP

 

Driving Speed 2 – משחק מירוץ מכונית חינמי

המשחק השלישי הוא משחק מירוץ מכוניות חינמי בשם Driving Speed 2 הוא משחק סימולציה של מירוצי מכוניות שניתן לבחור רכב מתוך 8 סוגים שונים של מכוניות ולהתחרות ראש בראש כנגד 11 נהגים אחרים. המשחק מתאפיין בגרפיקה איכותית ריאליסטית שמזכירה את המציאות, גם ביצועי כלי הרכב ירגישו כמו הדבר האמיתי. בנוסף ניתן לשחק ברשת כנגד שמונה שחקנים אחרים ולהוסיף את השיא שלכם לשרת של המשחק שבו מרוכזים כל השיאים הגדולים של המשחק.

דרישות מערכת:
מערכת הפעלה: וינדוס xp, vista, windows 7 .
מעבד: 1GHz ומעלה
זיכרון: MB256 ומעלה
דיסק קשיח: 228MB פנויים.

הורדת המשחק Driving Speed 2 – משחק מכונית מירוץ חינמי

אתר המשחק

כל הזכויות שמורות ל-פופ3