Connect with us

אינטרנט

הוא ראה משהו בתמונה שזיעזע אותו, והחליט שמאותו יום הוא מפסיק עם הסמים

משהו בתמונה כל כך זיעזע אותו שמאותו יום הוא הבטיח לעצמו שהוא מפסיק לקחת סמים

פורסם ב:

on

יש המאמינים בקיומם של רוחות רפאים ושדים המהלכים ונמצאים ביננו ולעיתים גם מתגלים בפני אנשים בכוונה או לא בכוונה. לאחרונה ישנה תופעה של פוטובומבים של רוחות רפאים, אנשים הטוענים שמשהו או מישהו שלא אמורים להיות מופיעים בתמונה, יש כאלה הטוענים שזה סתם תעתוע או משחק אור או בכלל זיוף לא מוצלח בפוטושופ, והאחרים? חושבים שאולי עולם הרוחות מוסר להם בצורה כזאת הודעה. זה מה שקרה לבחור בשם ג'ו מרטינז לפני מספר שנים בדרך הכי מפחידה ומצמררת שיש.

מרטינז, שבאותה תקופה היה מכור לסמים, הגיע יחד עם אישתו למסיבת יום נישואין של בן משפחה, זאת היתה מסיבה מוצלחת וכל האורחים מאוד נהנו במהלך האירוע. באיזה שהוא שלב עבר צלם וצילם את הזוג המחוייך יחד. אף אחד לא הטריח את עצמו לחשוב על אותה תמונה, עד שפיתחו אותה.

זאת התמונה המדוברת, רואים משהו מוזר? תציצו מעבר לכתף של מרטינז.

desktop-1429808030

כמו מה זה נראה לכם? לאחר שמרטינז ראה את התמונה, הוא שיכנע את עצמו שאותו יצור הוא שד או אפילו השטן בכבודו ובעצמו.
desktop-1429808029


מרטינז החליט שאותו יצור שהציץ מעבר לכתפו הוא סימן, סימן שעליו להפסיק ולקחת סמים ולהיות נקי. ואכן מאותו רגע, הוא הפסיק עם הסמים ומאז הוא מסתובב עם התמונה בארנק בשביל לא לשכוח את האדם שהיה באותו זמן.

desktop-1429808028

כששאלו את מרטינז אם אותו יצור הוא לא אחר מאשר משחקי אור וצל , הוא ענה שמומחים בתחום העל טבעי, בדקו את התמונה והגיעו למסקנה שהיצור בתמונה הוא לא תעתוע בגלל האור וצל וגם לא תמונה מפובקרת, מרטנז סיפר שאותו יצור לא הופיע בעוד תמונות מאותו אירוע. מפוברק או לא, זה גרם למרטינז לשנות את דרכו ולהפסיק עם הסמים.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3