Connect with us

אינטרנט

אחרי שתיקה ארוכה – ענבל אור בראיון חושפני לחן עשור

ענבל אור שוברת שתיקה ארוכה ומתראיינת לראשונה אצל חן עשור בערוץ אונליין TV – "זה הולך להיות ראיון שכל המדינה תדבר עליו"

פורסם ב:

on

לאחר שתיקה ארוכה, יזמית הנדלן המוכרת – ענבל אור ערכה השבוע ראיון יוצא דופן עם הכתבת חן עשור. הראיון שישודר במהלך שבוע הבא בערוץ אונליין TV, בו עשור עובדת. כאמור ענבל אור שברה שתיקה ואף התפרסמה לאחרונה לאחר שהוציאה קליפ בשם "מזמור לתודה".

"לאחר שיצא הקליפ של ענבל אור, פניתי לחברה קרובה שלה, אסתי לאודר שהצליחה לסדר את הראיון הזה ואני מודה לה על כך", מספרת עשור. אך מה שנראה כמו ראיון רגיל, הוליד דרמה לא קטנה בכלל. "אני והצוות הגענו לקבר בנימין בכפר סבא, שם ביקשה ענבל אור לבצע את הראיון", מספרת חן עשור ומתארת את רגעי הדרמה שהתרחשו במקום. "לאחר עשור דקות, היא קמה באמצע הראיון וביקשה לבטל אותו. היא כעסה ורצתה לעזוב ולחזור הביתה. התברר שהיא כעסה על מישהו אחר שיש לו תוכנית רשת וחשבה שאנחנו קשורים לזה. לאחר רבע שעה של שכנועים, היא הסכימה להמשיך את הראיון. אני חייבת להגיד שלמרות ההתחלה הקשה, גילית אדם מאוד מעניין. מישהי שבאמת מאמינה שעברה שינוי בחיים, גילתה את הדת ורחוקה שנות אור מהפרסום והתהילה. אני חייבת לציין שהיא גם בטוחה בחפותה".

אך לא רק על המשפט שמתנהל בימים אלה ועל הקליפ דיברו שם, מסתבר שענבל אור מאמינה בכמה תאוריות לא פופולאריות. "ענבל בעצם טוענת שיש תאגיד שמנוהל על ידי עשירי המדינה שהם בעצם מנהלים את ישראל. בנוסף היא לא מאמינה לחיסונים וטוענת כי הכל חלק ממזימה".

חן, מתי הולך לצאת הראיון?
"מאוד בקרוב, הוא ישודר בערוץ אונליין TV, גם בפייסבוק וגם ביוטיוב".

ומה הפרויקט נבא?
"יש כמה כאלה על הקנה, אני מאמינה שאח מהם הולך לקבל חשיפה מאוד מאוד גדולה".

כל הזכויות שמורות ל-פופ3