Connect with us

כללי

ויראלי ברשת – חן עשור שולחת את חצרוני לחו"ל

פורסם ב:

on

פרופסור אמיר חצרוני הודיע לפני מספר ימים כי הוא החליט לעזוב את הארץ באופן סופי ולהגר לחו"ל. הדבר הזה באופן לא מפתיע גרר תגובות רבות ברשת שרובן היו בעד המהלך ואף הביעו שמחה על המהלך של חצרוני. לפני מספר שבועות, נערך שידור בערוץ אונליין TV, כאשר חן עשור פגשה את פרופסור חצרוני לעימות ראש בראש. מי שמכיר את עשור יודע שיש לה דעה על כל דבר, והיא ממש לא מפחדת להביע אותה – כך שהעימות בינהם הפך לסוער במיוחד ונאמרו בו דברים רבים ואף גלש מעט לפסים אישיים.

השידור צבר עשרות אלפי צפיות בכל הרשתות החברתיות, וקטע מהתוכנית שבו חן עשור שולחת את חצרוני לחו"ל, הפך לפופואלי ווירלי בעקבות ההחלטה שלו לעזוב. הקטע הגיע למאות אלפי צפיו ורבים מהמגיבים נותנים את הקרדיט לעשור על העזיבה שלו.

"הפתיע אותי שהקטע הזה הפך לכל כך ויראלי, זה בדיוק התחבר עם העזיבה שלו לחו"ל. אני לא מפסיקה לקבל הודעות על הסרטון הזה", מספרת עשור. "זאת הייתה תוכנית לא קלה, היו הרבה אמוציות ולא ויתרתי לרגע על האמת שלי, גם אם היא כרוכה בכעסים באותו רגע. באחד הקטעים ממש התעצבנתי ו"שלחתי" אותו לחו"ל.. עכשיו הקטע ויראלי וחושבים שזה בזכותי (צוחקת), כמי שמכירה אותו מעט, יכול להיות שזה לא יקרה בקרוב, אבל מי יודע, הוא לא כזה צפוי".

כל הזכויות שמורות ל-פופ3