Connect with us

כללי

בעל החברה יעביר לעובדת בכירה 2.2 מיליון שקל – כי חיו חיי שיתוף

בית המשפט: בעל החברה יעביר לעובדת בכירה בחברה רכוש הרשום על שמו בשווי 2.2 מיליון שקלים – מפני שהשניים חיו חיי שיתוף כידועים בציבור

פורסם ב:

on

בעל חברה לתשתיות ייאלץ להעביר לעובדת הבכירה בחברתו רכוש בשווי 2.2 מיליון שקלים.

בית המשפט למשפחה פסק כך לאחר שהאישה הגישה תביעה לאיזון משאבים תוך שהיא טוענת כי לאורך יותר מ-20 שנה חיו היא ובעל החברה כידועים בציבור לכל דבר ועניין, ובין השאר חלקו מגורים משותפים, נסעו יחד לחו"ל – ואף ניסו להביא ילדים משותפים לעולם.
בעל החברה התכחש לחבותו, הודה כי אמנם ניהל רומן עם העובדת הבכירה שלו לאורך תקופות ארוכות, אך טען כי כל הרכוש אותו צבר רשום על שמו, וכי במהלך 20 השנים האחרונות – והרכוש שייך לו.

את האישה ייצג עוה"ד אבי גפן, אשר הביא ראיות למספר רב של התנהלויות המעידות לדבריו על חיי שיתוף, וביניהן, ניהול חשבונות בנק משותפים בידי השניים, הקמה משותפת של עסקים תוך ניהולם המשותף בצוותא, וכן מספר רב של נכסים בהם התגוררו השניים במשותף, חלקם בשכירות, חלקם בבעלות האישה וחלקם בבעלות הגבר.

לאחר דיון הוכחות ארוך, קבע בית המשפט לענייני משפחה כי השניים ניהלו חיי שיתוף מלאים, ועל כן, למרות שלא היו נשואים זה לזו, ולמרות שכל הרכוש רשום על שמו של בעל החברה – עליו להעביר לעובדת הבכירה רכוש בגובה של בסך 2.2 מיליון שקלים – בהתאם לחוק יחסי ממון.

כל הזכויות שמורות ל-פופ3