Connect with us

בריאות ורפואה

הכירו את הרופאים הצעירים שבחרו בישראל

פורסם ב:

on

השבוע התארחו באשדוד משלחת של רופאים צעירים, עולים חדשים מארצות חבר העמים, אשר מתכוונים לעשות עלייה ולעבוד בבית החולים 'אסותא'. המשלחת מבקרת באזור הדרום, בבתי חולים שיש בהם ביקוש לידיים עובדות, במיוחד לרופאים צעירים מובילים בתחומם, ולומדים על האפשרויות המקצועיות שעומדות לרשותם ועל המקום בו יבחרו להתגורר.

אשדוד, העיר הגדולה באזור הדרום, ערכה עבור המשלחת תכנית אירוח וביקשה לחשוף בפניהם את הפוטנציאל הגדול שהעיר יכולה להציע להם. תחילת הביקור בסיור הכרות עם בית החולים 'אסותא' ולאחריו יצאו לסיור בעיר שכלל ביקור במרכז המבקרים החדש וסיור פנורמי בעיר, בהובלת החברה לתיירות.

סגן ראש העיר והממונה על התיירות אינג' שמעון כצנלסון, קידם את פני המשלחת בבית חולים 'אסותא' והרצה בפניהם על העיר אשדוד. "ברוכים הבאים לאשדוד" פתח ראש העיר את המפגש וסקר בפניהם את יתרונותיה של אשדוד: "אשדוד הינה העיר קולטת עלייה הגדולה בישראל, העיר מתפתחת ומתקדמת ועתידה למנות כ-350,000 תושבים. בעיר ישנה תנופת בנייה ופיתוח עצום בתשתיות, בנייה מואצת, תעשייה והיי-טק, תרבות ואמנות, אתרי תיירות ובתי מלון ומכל הבחינות אשדוד היא עיר שכדאי לחיות בה" אמר והודה לחברי המשלחת על רצונם לעשות עלייה לישראל, דווקא בימים אלה של מלחמה. "אנו מודים לכם על שאתם סומכים עלינו ועושים עליה בתקופה לא קלה לישראל. בעתיד הקרוב תקום קריה אקדמית ובית החולים כבר פועל להכפלת גודלו ל-600 מיטות אישפוז, מה שרלוונטי לכם ומהווה עבורכם תשובה לשאלה למה להשתקע באשדוד".

לאחר הסיור ב'אסותא' ביקרה המשלחת במרכז המבקרים. מנכ״ל החברה לתיירות מר רם אהרוני, נתן להם סקירה על ענף התיירות ועל תכנית האב העתידית בנושאי תיירות. גב' אירמה צור, מנהלת מרכז המבקרים, קיבלה פניהם בכניסה ונתנה סקירה על הקמת המרכז. בסיור שערכו ב'בית אריה קלנג' הם נהנו מתערוכת ״שבט אחים״ שעוסק באירועי ה-7 באוקטובר.

אינה שטיינברג, מנהלת מערך דוברות ויח״צ בשפה הרוסית, ליוותה את המשלחת והדריכה אותם בסיור שערכה ברחבי העיר. אינה הובילה את המשלחת אל אתריה החשובים של העיר וסיירה בין מקומות ונקודות חשובות, המזוהות עם העיר, כדוגמת: נחל לכיש וגבעת יונה, שפך הנחל אל הים, פארק אשדוד ים, חוף הקשתות, המרינה הכחולה, המצודה, כיכר עין השמש, קרית התרבות וטיילת החוף הנמשכת עד לדרום העיר.

חברי המשלחת התרשמו מאוד מיופיה של אשדוד ומכל מה שהוצג בפניהם והביעו תודה ושבחים על כל תכנית הביקור והאירוח החמים.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3