Connect with us

משטרה

כתב אישום מתוקן המייחס ל-4 נאשמים מחורה עבירה של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה ועבירות נוספות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום מתוקן, המייחס לארבעת הנאשמים, בני משפחת אבו אלקיעאן מחורה,  עבירה של רצח בנסיבות מחמירות של ילד בן 12 ועבירות נוספות שיוחסו להם בכתב האישום המקורי.

פורסם ב:

on

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שולי רוטשילד, הנאשמים, על רקע סכסוך קרקעות, הגיעו באור יום ברכב ללא לוחיות זיהוי לחנות טלפונים באיזור התעשיה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות, בה נכח באותה עת גם ילד בן 12 שהגיע לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלו.

האש התפשטה והחנות החלה לבעור וכתוצאה ממעשי הנאשמים, נגרמו לקטין כוויות נרחבות בדרגה 3 בכ 95% מגופו, וכן נפצעו שני מתלוננים נוספים . הקטין אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אך נפטר ב- 13/7/22 בבית החולים כתוצאה מהפציעות שנגרמו לו.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

בכתב האישום צוין, בין היתר כי הנאשמים, בצוותא חדא, גרמו באדישות למותו של הקטין, תוך יצירת סכנה ממשית לחיי אחרים נוסף על הקטין.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, שכן לעמדת הפרקליטות בבקשת המעצר, מעשי הנאשמים, אשר בוצעו יחד עם אחרים תוך תכנון קר ומחושב להצית את החנות באור יום , תוך ידיעה שמדובר באזור תעשייה הפעיל בשעות אלו , אשר גרמו למות הקטין וכן לפגיעה בבן משפחתם, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהם .

התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3