Connect with us

סרטונים

סיפורו האמיתי של דני סמול, זמר רחוב קשיש שהפך לכוכב יוטיוב..

פורסם ב:

on

סיפורו האמיתי של של דני סמול, זמר רחוב קשיש בעל קול אדיר ששר באופן קבוע בתחנת הרכבת התחתית בניו יורק שסרטונים שלו שר הציפו את הרשת והפכו אותו לכוכב יוטיוב..

הם יושבים בדרך כלל בפינות רחוב, מנגנים בכלי נגינה ישן. לידם כובע בלוי, כזה שראה כבר ימים טובים יותר. בתוכו, מסתתרות כמה מטבעות שניתנו על ידי זרים טובי לב שעברו ליד. לעין קשה להתרגל אליהם, קשה לעוברי אורח להתמודד עם תזכורת חיה לכך שהחיים יכולים להתהפך כהרף עין.
 

כזה הוא גיבור הסיפור שלנו: קוראים לו דני סמול, קשיש בן 72 שנולד בארצות הברית, אי שם  בדרום קרולינה. בגיל 18 עבר לניו יורק מלא תקווה  שיום אחד הוא יתפרסם כזמר מצליח, זאת למרות שמעולם לא למד שירה. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. דני, ניסה את מזלו במועדונים ובהרכבים שונים כמו לדוגמא  במועדון של המאפיונר וראש משפחת הפשע גמבינו ג'ון גוטי. הכינוי שבחר לעצמו היה:  "הדרקון המזמר" (“Singing Dragon”) מכיוון שדני נולד לפי לוח השנה הסיני בשנת הדרקון, שנה שגם ברוס לי נולד בה.  אך הדרקון המזמר לא נחל הצלחה רבה.
 

בשנות ה – 2000 , דני הפך את תחנת הרכבת התחתית למקום עבודותו החדש, כשכל יום הוא מגיע למספר שעות כשקהלו מורכב מאנשים שממתינים לרכבות שלהם. בתחילה, מראהו המעט מוזנח של דני סמול עלול להטעות את האנשים אך ברגע שהוא פותח את פיו ומתחיל לשיר, מגלים אדם בעל כישרון עצום עם קול מדהים ומלא נשמה ששר בסגנון רית'ם אנד בלוז שמצליח לרגש ולהדהים את כל מי ששומע אותו.
 

 
עד כאן מדובר על עוד סיפור סטנדרטי של אדם עם כישרון שלא הצליח בחיים, אך בעולם שלכל ילד יש סמארטפון לא עבר זמן קצר וסרטונים רבים של דני סמול שר החלו לזרום ליוטיוב, מהר מאוד צברו מיליוני צפיות שהפכו אותו לכוכב יוטיוב. גם כלי התקשורת התעניינו בסיפורו של דני סמול זמר הרחוב בעל הקול המדהים ואף הוקמו לו מספר דפי מעריצים בפייסבוק.
 

הפרסום ביוטיוב לא שינה את חייו באופן משמעותי, הוא מתגורר בדירת חדר יחד עם בנו והוא עדיין פוקד באופן יומיומי את תחנת הרכבת באחד הראיונות לתקשורת סיפר דני שביום רע של עבודה הוא מרוויח כ-150 דולר ביום. נשאר רק לתהות לאן החיים של דני סמול עם הכישרון העצום שלו היו מתגלגלים אם היו מגלים אותו בשלב מוקדם יותר בחייו.
 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3