Connect with us

כללי

פרסם תמונה עם "60,000 דולר" בפייסבוק ונרצח

תמונה של שטרות בפייסבוק יחד עם כיתוב שמציין שמדובר ב60 אלף דולר הביא להריגתו של מפרסם הפוסט לאחר ששודדים קראו את הפוסט והגיעו לשדוד את הכסף …

פורסם ב:

on

טוני האריס טכנאי אלקטרוניקה מפנסילבניה ארצות הברית העלה לפייסבוק תמונה של ארוסתו אמבר קריין כשהיא מחוייכת ומחזיקה בידיה חבילת שטרות גדולה ובהן 60 אלף דולר, לתמונה הוסיף כיתוב משעשע הנחתי את ה-60,000 דולר במקום הלא נכון. מקווה שאישתי לא תצא לשופינג איתם". כשבוע לאחר הפוסט המשעשע ומלא הדולרים הזה, הגיעו שלושה רעולי פנים לביתו של טוני, פרצו את דלת ביתו, תפסו את טוני המסכן ותוך כדי איומים דרשו ממנו את הכסף. טוני התעקש שאין בביתו כסף והשודדים החלו להפוך את הבית בניסיון למצוא את הכסף וכשלא מצאו את הכסף ירו בראשו של טוני והותירו אותו במצב אנוש, כשתע שעות לאחר מכן טוני מת בבית החולים כשהוא בטיפול נמרץ.

54

לזוג 3 ילדים בינהם ילד בן 10, 2, ותינוק כבן עשרה חודשים כשבאותו יום טראגי הם חגגו יום הולדת לבתם בת ה-5.

אחיינו של טוני סיפר לכלי התקשורת הרבים שסיקרו את הרצח, כי הפוסט של טוני היה בדיחה שסופה היה רע, כי לטוני לא באמת היו 60 אלף דולר, ובחבילות של השטרות בתמונה היו הרבה שטרות של דולר ודפים ריקים בכדי לגרום לאנשים שיש שם סכום רציני, האחיין סיפר עוד כי המשפחה מאמינה כי השודדים נתקלו בפוסט שלו בפייסבוק והגיעו לביתו בכדי לקחת את הכסף.

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3