Connect with us

יוטיוב

6 אתרים להורדת סרטונים מיוטיוב און ליין ללא תוכנה

קיבצנו 6 אתרים להורדת סרטונים מיוטיוב און ליין, בצורה הקלה ביותר וללא צורך בתוכנה.

פורסם ב:

on

יוטיוב הוא אתר הסרטונים הגדול ביותר בעולם המאחסן בתוכו מספר עצום של סרטונים.. אך אם בא לכם להוריד קליפ כלשהו מהאתר יוטיוב תצטרכו להשתמש באתר או תוכנה חיצונית שיעשו את עבודת ההורדה. לכן קיבצנו 6 אתרים להורדת סרטונים מיוטיוב און ליין, בצורה הקלה ביותר וללא צורך בתוכנה.

עדכון: 15.6.2016

1. POP3 הורדת סרטונים מיוטיוב
הורדת סרטונים ביוטיוב למחשב שלכם בקלות ובמהירות ובפורמט MP4. כל מה שצריך זה להעתיק את הקישור מיוטיוב המופיע בשורת הכתובת בדפדפן ולהדביק אותו לתיבה

כניסה לאתר: POP3 הורדת סרטונים מיוטיוב

2youtubebyclick  
היא הדרך הפשוטה ומהירה ביותר להוריד שירים וסרטים מהאינטרנט. התכנה תומכת בהורדה מיוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ובעצם מכמעט כל אתר וידאו. דרך YouTube By Click ניתן להוריד פלייליסטים שלמים מיוטיוב בבת אחת!
התוכנה מתייגת אוטומטי שירים עם שם השיר ושם האומן כך שכל הפרטים מוצגים בנגן של הפלאפון.בנוסף אפשר להפוך את ה MP3 לרינטגונים דרך התוכנה, להוריד כתוביות ועוד המון.

כניסה לאתר: youtubebyclick

3. Save Vid
הוא כלי מאוד שימושי להורדת הסירטונים האהובים עליכם מיוטיוב ומאתרי סרטונים אחרים בכלל. ניתן להוריד את הסירטון מתוך מבחר רזולוציות ופורמטים שונים כמו: 3GP לטלפונים סלולרים,Flv,Mp4 וגם באיכות HD. בין השאר האתר מציע סקירה של כל הסרטונים שהורדו לאחרונה בעזרת האתר לפי קטגוריות, 20 הסרטונים המורדים ביותר לאותו יום ואת רשימת 50 הסרטונים המורדים ביותר בכל הזמנים כשבמקום הראשון כקליפ הכי מורד זוכה Justin Bieber – Baby ft. Ludacris .

כניסה לאתר: Save Vid


4
. KeepVid
אתר מעולה להורדת סרטונים און ליין שמאפשר להוריד סרטונים מיוטויוב ומעוד 17 אתרים אחרים: MegaVideo, Flickr, Dailymotion, Facebook, Google Video, Vimeo, Metacafe ,Photobucket, eHow, TED, TwitVid, Ning, Current, Clipfish.de, blip.tv, Break, Tudo וכפי שאתם רואים, אתר KeepVid מכסה כמעט את כל אתרי הסרטונים הגדולים והאיכותים באינטרנט. השימוש באתר והורדת הסרטונים מאוד פשוטה.. העתיקו לתיבת הכתובת שמופיעה באתר את כתובת הסרטון וללחוץ על כפתור ה DOWNLOAD תוך רגעים ספורים יופיע קישור להורדת הסרטון בפורמטים שונים ובאיכויות שונות. כך שמה שנותר לכם לעשות זה להוריד את הקובץ למחשב ולהנות מהסרטון.

כניסה לאתר: KeepVid

 

4. downvids
השם של האתר לא משאיר יותר מדיי לדימיון וזה עוד אתר להורדת סרטונים און ליין מיוטיוב, בדומה לאתרים האחרים, יש להזין את כתובת הסירטון לאתר וללחוץ על כפתור ה download ולבחור את הפורמט המתאים.

כניסה לאתר: downvids

5. Catch Video
אתר "תפוס את הוידאו" הוא אתר נוסף ל"תפיסת" סירטונים של יוטיוב, הדביקו לתיבה באתר את כתובת הסירטון, ביחרו את הפורמט המעודף עליכם : flv,mp4 ותוך זמן קצר הסירטון אצלכם במחשב.

כניסה לאתר: Catch Video

6. Easymovieconverter
איזיקונברטר הוא אתר נוסף ברשימת האתרים להורדת סרטונים און ליין ולטענתם הם האתר הכי טוב ברשת בתחום הזה כשהם נותנים דגש על מספר הפורמטים השונים להמרת הסירטון ועד איכות השמע ב128 kbps בניגוד לרוב האתרים שמקודדים ב64 kbps.

כניסה לאתר: Easymovieconverter

 

לא מצליחים להוריד סרטונים? חלק מהאתרים דורשים שתוכנת java תהיה מותקנת במחשב: הורדת JAVA

לא מצליחים להפעיל קבצי FLV? הורידו את תוכנת Flv Player

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3