Connect with us

פייסבוק

אפליקציה להורדת סרטונים מפייסבוק

בכל רגע נתון, מישהו מעלה סרטון שמופיע בפיד שלכם בפייסבוק, אם זה חבר או דף שעשיתם לו לייק. מדיי פעם אפשר להתקל בסרטון מעניין/מצחיק שרוצים לשמור אותו בסמארטפון ולשלוח אותו למישהו אחר בוואטספ או בפייסבוק. בעזרת אפליקציית Video Downloader for Facebook תוכלו להוריד כל סרטון שתמצאו בפייסבוק

פורסם ב:

on

בכל רגע נתון, מישהו מעלה סרטון שמופיע בפיד שלכם בפייסבוק, אם זה חבר או דף שעשיתם לו לייק. מדיי פעם אפשר להתקל בסרטון מעניין/מצחיק שרוצים לשמור אותו בסמארטפון ולשלוח אותו למישהו אחר בוואטספ או בפייסבוק.

בפייסבוק אין אפשרות להוריד סרטונים בלחיצה ולכן יש צורך להשתמש בשירות חיצוני בכדי לעשות זאת, אם זה אתרים (מדריך קצר להורדת סרטונים מפייסבוק) יעודיים שמאפשרים הורדת סרטון מפייסבוק בקלות או אפליקציות מומלצות שמאפשרות להוריד כל סרטון שתרצו מפייסבוק. ישנם עוד אתרים שמאפשרים הורדת סרטונים מהרשת כמו הורדת סרטונים מיוטיוב.

sirton2

אחת האפליקציות הטובות שנתקלנו בהם בחנות האפליקציות של גוגל היא "Video Downloader for Facebook" והיא מאפשרת להוריד כל סרטון שחבר או דף פרסם בפייסבוק וכל זאת בצורה מסודרת שמציגה את הסרטונים לפי תאריך ושעת ההעלאה.

4.

איך זה עובד?
לאחר שמורידים את האפליקציה (הורדה), נכנסים לחשבון הפייסבוק שלכם, שם תראו רשימה ארוכה של אפשרויות כמו סרטונים שאתם העלתם, סרטונים שחברים העלו לפייסבוק, רשימת הדפים שעשיתם להם לייק. לחיצה על אחת האפשרויות, תציג את כל הסרטונים שאותו חבר או דף העלו לפייסבוק.

לחיצה על הסרטון תציג 2 אפשרויות, צפייה בסרטון או הורדת הסרטון מפייסבוק למכשיר הטלפון שלכם, ברגע שלחצתם על כפתור ההורדה, הסרטון יחל לרדת וישמר במכשיר.

הורדת אפליקציית Video Downloader for Facebook להורדת סרטונים מפייסבוק: לחצו כאן

כל הזכויות שמורות ל-פופ3