Connect with us

אינטרנט

10 טיפים לבחירת סיסמה חזקה וגם 2 אתרים לבדיקת חוזק הסיסמה שלכם

כולנו עושים שימוש יום יומי בסיסמאות גם במחשב וגם באינטרנט, אם זה בכניסה למייל, לחשבון הבנק, פייסבוק ובעצם כל אתר שנותן לכם שירות דורש סיסמה.. לכן חשוב שתהיה לכם סיסמה חזקה שתגן על כל החשבונות שלכם מהאקרים…

פורסם ב:

on

 

כולנו עושים שימוש יום יומי בסיסמאות גם במחשב וגם באינטרנט, אם זה בכניסה למייל, לחשבון הבנק, פייסבוק ובעצם כל אתר שנותן לכם שירות דורש סיסמה.. לכן חשוב שתהיה לכם סיסמה חזקה שתגן על כל החשבונות שלכם מהאקרים או סתם חטטנים משועמים.

  
לכן בחרנו להציג לכם 2 אפליקציות שויבדקו את חוזק הסיסמאות ויעזרו לכם לבחור סיסמה שתהיה קשה מאוד לפיצוח וגם 10 כללים וטיפים ליצירת סיסמה חזקה ובטוחה שתספק הגנה לכל החשבונות שלכם.

    
How Secure Is My Password?
הכלי הבא נוצר על ידי האקר לשעבר שחזר למוטב והוא נועד לכוון ולעזור לכם לבחור סיסמאות שיקשו על כל אדם או האקר משועמם לגלות ולפרוץ את הסיסמאות שלכם, אז בכדי לבדוק את חוזק הסיסמה שלכם עליכם להקליד את הסיסמה בתיבה כשהסיסמה  יכולה להיות מורכבת מצירופי מילים או הקלדת אותיות ומספרים אקראיות.
 
תוך כדי הקלדת הסיסמה האתר יחשב את הזמן שיקח להאקר ממוצע לפרוץ את הסיסמה שלכם תוך כדי מתן הצעות וטיפים לבחירת סיסמה טובה כמו שימוש באותיות ומספרים יחדיו א וגם אם הסיסמה שבחרתם נמצאת ברשימת ה – 10,000 סיסמאות הנפוצות ברשת , כן גם "1234568" נמצאת שם.
 

2 מהפרמטרים החשובים ביותר לבחירת סיסמה טובה אך קשה לפיצוח היא אורך הסיסמה ושימוש במספרים לדוג': סיסמה כמו 'Alberteinstein' תספק תעסוקה ל133 מיליון שנים לכל האקר שירצה לפרוץ לסיסמה שלכם. במידה ואתם רוצים להקשות יותר על פיצוח הסיסמה והוספתם מספר לסיסמה הזמן יתארך משמעותית ל-700 שנה של ניסיונות חסרי הצלחה לפיצוח הסיסמה שלכם.

 
כניסה לאתר
: How Secure Is My Password? לבדיקת חוזק הסיסמה.
  

  

The Password Meter
באתר The Password Meter תלמדו את כל הכללים ליצור סיסמה חזקה ובטוחה בעזרת אפליקציית הסיסמאות המתוחכמת שלהם.
 
אחרי הקלדת הסיסמה שלכם, תקבלו ציון שידרג את הסיסמה מ 'חלשה ביותר' ועד 'חזקה ביותר' כשבטבלה למטה יופיע ציון על כל פרמטר שאותו מילאתם כמו אורך הסיסמה, שימוש במספרים, שימוש באותיות גדולות/קטנות כשהמטרה כמובן להפיק סיסמה חזקה שעומדת בכל הכללים ליצירת סיסמה מאובטחת וקשה לפיצוח על ידי כל אדם או תוכנה.

 
המחשב שלכם נעול וחסום מכל ניסיון פריצה..
    

 כניסה לאתר : The Password Meter

 

 

10 טיפים ליצירת סיסמה חזקה!

  1. סיסמה ארוכה: הסיסמאות צריכות להיות להיות באורך של 8 תווים ויותר אך ככל שהסיסמה ארוכה יותר כך קשה יותר יהיה לפצח אותה.
  2. שילוב של מספרים, אותיות וסמלים: ככל ששילוב תווים מסוגים שונים יגדל כך קשה יותר לגלות את הסיסמה שלכם.
  3. הוסיפו מורכבות לסיסמה: ערבבו מספרים, אותיות גדולות ואותיות קטנות.
  4. השתמשו במילה או ביטוי המוכרים לכם: קל יותר לזכור סיסמה שיש לכם קשר אליה.
  5. השתמשו בסיסמאות שונות: אם אתם משתמשים באותה סיסמה במקומות שונים ופרצו לאחת מהם, כל שאר החשבונות בסכנה מיידית.
  6. להמנע מפרטים אישיים: אין לשלב בסיסמה שמות פרטיים או שמות משפחה, ימי הולדת, מספר זהות או פרטים שלכם או של קרובים.
  7. להימנע מרצפים ותווים חוזרים: סיסמאות כמו '333333' , '123456' או אותיות סמוכות במקלדת כמו: 'zxcvbn'.
  8. החליפו סיסמאות מדיי חודש/חודשיים: בכדי להקשות על האקרים/עבריינים רצוי להחליף את הסיסמה כח חודש/חודשיים בשביל להבטיח הגנה מירבית על המידע שלכם.
  9. אל תכתבו את הסיסמאות על דפים ותדביקו על המסך: הרבה משתמשים נוהגים לכתוב את הסיסמאות ולהדביק אותם על המסך או המקלדת.. אל תעשו זאת!
  10. הזהרו בשימוש במחשבים זרים: אל תשמרו סיסמאות במחשבים שלא שלכם.

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3