Connect with us

מדריכים

מדריך: לערוך ולמחוק סיסמאות ששמורות בדפדפן גוגל כרום

קבלו מדריך לניהול הסיסמאות והשמות משתמשים בדפדפן גוגל כרום וכך תוכלו לשמור על מחשב מאובטח ומוגן.

פורסם ב:

on

קבלו מדריך לניהול הסיסמאות והשמות משתמשים בדפדפן גוגל כרום וכך תוכלו לשמור על מחשב מאובטח ומוגן.


מכירים את זה שנכנסתם לאתר כלשהו עם סיסמה ושם משתמש ולפתע קופצת הודעה ששואלת אותכם אם לשמור את הסיסמה בזיכרון? כל דפדפן  מוכר כמו אינטרנט אקספלורר ועד פיירפוקס יציעו לכם גם אך בגוגל כרום תוכלו לנהל את כל הסיסמאות והשמות משתמשים שאתם משתמשים בהם לאתרים.
מנהלים את הסיסמאות לאתרים
כפי שציינו בדפדפן גוגל כרום יש אופציה שבה תוכלו לראות את כל הסיסמאות וגם את השמות משתמש שבהם אתם משתמשים בכניסה לאתרים וכמו כן תוכלו למחוק אותם מהזיכרון הדפדפן או לשנות אותם.
אך מכאן עולה בעיית אבטחה דיי רצינית לאלה שעובדים במחשב משותף ובעצם חושפת את השמות משתמש והסיסמאות שלכם לכל אדם עם ידע מינמלי אבל מנגד אם שכחתם את הסיסמה שלכם או את שם המשתמש זאת בהחלט דרך קלה לזכור אותם.

שלב 1: פיתחו את גוגל כרום ולחצו על האייקון בצורת מפתח שוודי (שממקום בגרסה העברית בצידו השמאלי
של הדפדפן) ובתפריט שיפתח יש ללחוץ על "אפשרויות".


שלב 2: בעמוד החדש שיפתח יש לבחור ב "דברים אישיים" ולאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "נהל סיסמאות
שמורות…"
שלב 3: בשלב השלישי תגלו שגוגל כרום שומר את כל השמות משתמש והסיסמאות לאתרים שאתם גולשים אליהם (כמובן שדפדפדן כרום לא ישמור אותם על דעת עצמו ויעשה זאת רק אחרי שהוא שאל  וקיבל את אישורכם לשמור את הסיסמה בזיכרון הדפדפן).
שלב 4: אם גם אתם מסתמכים על זה שהסיסמה שמורה בדפדפן ולא תמיד זוכרים אותה תשמחו לראות שלחיצה על שדה הסיסמה ולאחר מכן על כפתור הצג- יציג לכם את הסיסמה במלואה. ומנגד מי שמודאג  בעניין הפרטיות שלו ולא מעוניין שהסיסמאות שלו ישמרו בדפדפן מוזמן ללחוץ על האיקס ולמחוק את הסיסמה ששמורה בגוגל כרום .

כל הזכויות שמורות ל-פופ3