Connect with us

אינטרנט

להפוך כל תמונה לתלת מימד בלחיצה אחת!

רוצים להפוך תמונה לתמונת בתלת מימד ולא יודעים איך? Anaglyph 3D – תוסף לדפדפן הפיירפוקס יהפוך כל תמונה שאתם רוצים לתמונת תלת מימד וכל זאת בלחיצת כפתור אחת!

פורסם ב:

on

רוצים להפוך תמונה לתמונת בתלת מימד ולא יודעים איך? Anaglyph 3D – תוסף לדפדפן הפיירפוקס יהפוך כל תמונה שאתם רוצים לתמונת תלת מימד וכל זאת בלחיצת כפתור אחת!

פעם להכין תמונה בתלת מימד לא היתה משימה קלה, היה צריך לצלם בצורה מסויימת וגם לעשות שימוש בתוכנות גרפיות דיי מתקדמות, לכן כשרציתי להכין מספר תמונות כאלה חיפשתי אלטרנטיבה פשוטה יותר שתאפשר לי להכין תמונות תלת מימדיות בקלות ובמהירות, אז אחרי שהרצתי מספר חיפושים בגוגל עליתי על פיתרון מאוד פשוט להכנת תמונות בתלת מימד שלא דורש מאמץ מיוחד, רק לחיצה בודדת על העכבר וזהו, יש לכם תמונה בתלת מימד.
  
כל זה כאמור בזכות הרחבה לדפדפן הפיירפוקס בשם Anaglyph 3D שמאפשר לכם להפוך כל תמונה לתלת מימד גם אם היא נמצאת בפייסבוק או בגלריה בפיקאסה, פליקר וכל אתר אחר שתרצו.
 


אם אין לכם משקפיי תלת מימד: היכנסו ל: "מדריך: איך להכין משקפי תלת מימד"
 
 

התקנה והפעלת תוסף Anaglyph 3D לפיירפוקס ההופכת כל תמונה לתמונת תלת מימד

כל מה שעליכם לעשות בכדי להתקין ולהשתמש בתוסף Anaglyph 3D לדפדפן הפיירפוקס שלכם הוא לעבור על השלבים הבאים:
  
1. כנסו לעמוד התוספים של פיירפוקס :
כניסה לתוסף Anaglyph 3D ההופכת תמונות לתלת מימד

2. ליחצו על כפתור Add To Firefox ולאחר מספר שניות עליכם לאשר את ההתקנה ולאתחל מחדש את דפדפן הפיירפוקס.

3.לאחר שהתוסף הותקן בהצלחה כל מה שנותר הוא לבחור כל תמונה שנמצאת ברשת, אם זה בגוגל, פליקר, פיקאסה או בפייסבוק. לעבור עליה עם העכבר וללחוץ על הכפתור הימני של העכבר ולבחור ב Obraz 3D כשהאופציות הן להפוך את תמונת התלת מימד לשחור לבן או צבעונית.

4. מייד אחרי שבחרתם להפוך את התמונה לתמונת תלת מימד צבעונית או בשחור לבן, תפתח התמונה בדף חדש שאותה תוכלו להוריד למחשב שלכם.
  

דוגמאות לתמונות תלת מימד שנעשו על ידי תוסף Anaglyph 3D לדפדפן פיירפוקס:

    
 

    

 

   

כל הזכויות שמורות ל-פופ3