Connect with us

פייסבוק

דוקטור פייסבוק: In a Relation-shit with ಠ_ಠ

דוקטור פייסבוק בטור עצבני על אותן בנות שמעדכנות כל הזמן מה מצב הזוגיות שלהן, מפרסמות תמונות מביכות וגם מנסות לעקוץ את האקס..

פורסם ב:

on

faceboook_h

היי, קוראים לי חופית אני בת 23 וחצי (כן, אני עדיין בטווח גילאים שאומרים את האמת בדיוק). כמו שאר חברי הדור שלי גם אני צרכנית פייסבוק קבועה. ובתור אחת כזו נחשפתי למגיפה שכיחה שפוקדת את הפייסבוק- "מגיפת הזוגיות הפומבית". אני מניחה שאני לא היחידה שנתקלה במגיפה המצמררת הזו, אבל לאלו מכם שלא- שימו לב! אחת מכל שלוש בנות לוקה במחלה, שלאחרונה מתפשטת במהירות ומפילה אחריה פרופילים רבים וטובים, אז כדאי שתכירו!
אוכלוסייה בסיכון גבוה: בנות בטווח הגילאים 15-30

הסיבות למחלה: הצורך העז ליידע את האקס, האקסית (שלו), החברה המעצבנת שכל הזמן משוויצה בחבר שלה, והסיבה העיקרית היא קבלת אישור חברתי- הצורך הפתטי (בעיניי לפחות) לפרסם עד כמה טוב לנו בזוגיות.

סימפטום ראשוני: עדכון סטאטוס "במערכת יחסים עם..". חשוב לציין שציון שם בן הזוג הוא הסימפטום ועדכון במערכת יחסים בלבד לא מעיד על תחילת המחלה.

סימפטומים מתקדמים: העלאת תמונות "זוגיות מושלמת" באופן אובססיבי, עדכון מיקום משותף (צ'ק אין בעגה המקצועית) לפחות פעם ביום, מחוות אהבה לבושות בצורת סטאטוס או כתיבה על הקיר, כינויי חיבה שיביכו אפילו דובון אכפת לי, קולאז'ים מהשבת אצל סבתא מסעודה וכיו"ב. אני מאד חוששת מהתפתחות המחלה, נראה כי ככל שעובר הזמן התסמינים נעשים חמורים יותר. מה השלב הבא?! צ'ק אין מחדר המיטות בתוספת סרטון קטן להמחשה (לא להיעלב, דיברתי על האורך של הסרטון)… אני מקווה שתחסכו את זה מאיתנו..(אל תשכחו גם לאבא יש חשבון פייסבוק).

דרכי טיפול: לצערנו, הרפואה עדיין לא פיתחה תרופה למחלה הארורה הזאת והטיפול נכנס תחת הכותרת "הזמן יעשה את שלו". למרות שטרם סיימתי את ההתמחות שלי כדוקטור למחלות טכנולוגיות, אני מרשה לעצמי להביע את דעתי בנושא, ולהגיד לכן (הפנייה היא בלשון נקבה כי טרם נתקלתי בגבר שנדבק במחלה) בנות יקרות, את כל האנרגיות שאתן מוציאות על הצגת מערכת יחסים מושלמת תשקיעו בגבר שלכן ובזוגיות. תגידו לו שאתן אוהבת אותו, אבל תוותרו על הפומביות, אין צורך לעשות את זה לעיני המנהלת שלכן מהעבודה, המורה או המפקד מהצבא (יש סיכוי טוב שסבא לא היה מקבל אירוע לב אם הנשיקה הרטובה הזו הייתה נחסכת ממנו).
אז אם ייצא לכם לפגוש מישהי (או מישהו) שלקתה במחלה, תפגינו רגישות ותוותרו על הלייק. אולי כשלא תהיה תגובה ועידוד מהסביבה החולים יבינו שהם מאושרים ומאוהבים גם בלי הידיעה הסביבתית או אולי בעצם לא (זו גם אפשרות). ואל תגידו "לי זה לא יקרה", זה מתחיל בעדכון "במערכת יחסים עם..", ממשיך באלבומים שלמים של תמונות מהג'קוזי בצפון ויכול אפילו להסתיים בפרופיל משותף רחמנא ליצלן!! (אבל זה כבר לדיון אחר). תשאירו קצת לעצמכם, לעיתים דיסקרטיות זו לא מילה גסה.
ולכל הבנות שמרימות עכשיו גבה ומאשימות אותי בקנאה, מרמור ותסכול מיני, תודה רבה לכן על הדאגה אני נמצאת בזוגיות נהדרת גם בלי צ'ק אין בספא בים המלח;)
*** הכותבת אינה רופאה

כל הזכויות שמורות ל-פופ3