Connect with us

מדריכים

למחוק את כל ההודעות בפייסבוק בלחיצה אחת!

מקבלים המון הודעות בפייסבוק, רוצים למחוק אבל נמאס לכם למחוק כל הודעה בנפרד? התקנה קטנה ואתם מקבלים כפתור חדש שימחוק את כל ההודעות לתמיד.

פורסם ב:

on

מקבלים המון הודעות בפייסבוק, רוצים למחוק אבל נמאס לכם למחוק כל הודעה בנפרד? התקנה קטנה ואתם מקבלים כפתור חדש שימחוק את כל ההודעות לתמיד.

"אני מקבלת כל יום מעל 50 הודעות ביום, רוב ההודעות הם התכתבות עם חברים קרובים וגם אני מקבלת הרבה הודעות מאנשים שאני לא מכירה שמנסים להתחיל איתי, הדבר הכי מעצבן בפייסבוק הוא שאין כפתור שימחוק את כל ההודעות בפעם אחת ולכן אני נאלצת למחוק כל הודעה בנפרד, הלוואי שהיתה דרך קלה יותר למחוק את כל ההודעות" כך מספרת קרן.ב שמעידה על עצמה כמכורה ברמה קשה לפייסבוק..
 
אחרי שקראתם את המונולוג קורע הלב של קרן שמקבלת עשרות הודעות ושהיא נאצלת למחוק אותם אחד אחד וכל רצונה בעולם (חוץ משלום עולמי) הוא שמישהו ימציא כפתור שבלחיצה אחת כל ההודעות ימחקו לנצח..
  

קרן היקרה, 
פייסבוק אכן מקשים על הגולשים והם אפילו לא טרחו לשים כפתור קטן שלחיצה עליו תמחוק את כל ההודעות שאת מקבלת מחברים וגם ממחזרים ולכן כל מי שרוצה למחוק הודעה אישית או שיחה שהתקיימה בצ'ט, צריך לעבור על כל אחת מההודעות וללחוץ על האיקס הקטן בצד וזה לחלוטין מעצבן!
 
אז תשמחי לדעת שיש פיתרון לבעיה שלך והיא אפילו ממש פשוטה. כל מה שצריך זה דפדפן כרום והתקנה בודדת של תוסף מיוחד שמוסיף כפתור מיוחד למחיקת הודעות בפייסבוק.

1. נכנסים לקישור הזה: תוסף לכרום למחיקת הודעות בפייסבוק
2. לחיצה על כפתור ההורדה תוריד את התוסף ותתקין אותו בדפדפן הכרום שלכם.
3. מומלץ לסגור את הדפדפן ולהכנס מחדש.
4. נכנסים לדף ההודעות בפייסבוק ומייד תגלו כפתור חדש למעלה.
5. לחיצה על הכפתור תמחוק את כל ההודעות הקיימות
(שימו לב שאתם לא מוחקים בטעות הודעות חשובות).

סרטון הדרכה קצר להתקנה ושימוש בתוסף לדפדפן כרום שמוחק את כל ההודעות בפייסבוק בלחיצה אחת.
 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3