Connect with us

אייפון - iphone

מה זה QR codes ואיך יוצרים אותם?

QR codes נמצאים בכרטיסי ביקור, בפרסומים ובעיתונים, מה זה? ואיך יוצרים ברקוד מעוצב שיקשר לאתר שלכם..

פורסם ב:

on

מה זה קוד QR?
ראשית, הסבר קצר על  קוד ה QR (Quick Response) שבטח נתקלתם בו בפרסומות, עיתונים, כרטיסי ביקור וכו'. קוד בQR הומצא ביפן בשנת 1994 ושימש לקידוד חלקים טכנולוגים שפוענחו בהמשך על ידי רובוטים במפעלים הוא בעצם ברקוד גרפי שבתוכו מקודד מידע מסוים. כיום בעידן שלכל אדם יש סמארטפון, קוד הQR הפך לכלי פרסומי ושיווקי זול שבעזרתו כל בעל טלפון חכם יכול לסרוק את הקוד בעזרת אפליקציות שונות באייפון ובאנדרואיד ולהגיע לקישור שמקודד בQR קוד כמו אתר אינטרנט, עמוד פרסומת, עמוד מידע, לחייג למספר טלפון, מייל, סרטון ביוטיוב וגם שליחת SMS ועוד'.

 
איך יוצרים ברקוד כזה:

יהיה מיותר לשלם למישהו שיצור את הברקוד הזה, היות ומדובר בפעולה מאוד פשוטה שלא מצריכה ידע מיוחד, חיפוש קצר באינטרנט יציג לכם המון תוצאות חיפוש לאתרים שיוצרים ברקוד QR בחינם שבסוף תהליך פשוט ניתן לשמור את הקוד במחשב שלכם. צוות האתר אסף את האתרים המוצלחים ביותר ליצירת QR קוד שיקושר למה שאתם רוצים. לאתרים האלה נקראים בדרך כלל "QR Code Generators" והם מאפשרים ליצור qr ברקוד מעוצב בקלות וללא צורך בידע מוקדם.
 

       
   
יצירת הQR קוד נעשית במספר שלבים :

שלב ראשון: בשלב ה-1 תתבקשו לספק את סוג המידע שיהיה מקודד בQR קוד, תוכלו לבחור בקישור לאתר שלכם, טקסט, כרטיס ביקור וירטואלי, הודעת sms, כתובת מייל, שליחת מייל, חיוג למספר טלפון, מיקום מבפות גוגל ואפילו קישור לאחד הפרופילים ברשתות החברתיות.

שלב שני: השלב השני נוגע בעיצוב הברקוד, ניתן לשלוט בגודל הריבועים ובעובי השןליים.

שלב שלישי: בשלב השלישי גם כן קשור לעיצוב ובו תוכלו לבחור את צבע הברקוד או לחילופין להשתמש בתמונה בתור צבע רקע וגם ניתנת האפשרות לשלב את לוגו האתר/עסק לQR קוד.

שלב רביעי: זהו השלב האחרון שבו יוצרים את qr code , לחיצה על כפתור הGenerate ותוכלו לצפות בתצוגה מקדימה בQR ברקוד שיצרתם. אם אהבתם תוכלו לשמור ולהוריד אותו למחשב, אם אתם לא מרוצים, חיזרו על התהליך ותיצרו את הברקוד מחדש.

 
אתרים ליצירת qr קוד:

Qrcartist , Azonmedia , qrcode , qrstuff

         

צפו באדם שמקעקע קוד qr על גופו

 

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3