Connect with us

אייפון - iphone

אפליקצייה לאייפון: בואו לרקוד את ריקוד ה Gangnam Style

בעזרת אפליקציית Gangnam Dance Booth גם אתם תוכלו לרקוד את ריקוד הגנגאם סטייל..

פורסם ב:

on

Oppan gang-namseutayil Kang-namseutayil Naje-neun ttasaroun inkanjeo-gin yeoja Keopi hanjanye yeoyureuraneun pumkyeok i-nneun yeoja Bami omyeon shimja…

במילים האלה מתחיל הלהיט הקוראיני הכי גדול בעולם – Gangnam Style ששובר שיאים מטורפים ולאחרונה גם נרשם בספר השיאים של גינס לאחר שהסרטון שלו הגיע ל-2,234,641 לייקים ביוטיוב כשהוא משאיר הרחק מאחור את ג'סטין ביבר.

כל מי שמעביר את חייו בימים אלה על כדור הארץ לא יכול שלא לפספס את שיר ה- Gangnam Style כשהקליפ שלו מלווה בריקוד קיצבי ובזמר קוריאני שמנמן עם משקפי שמש שחורים בשם psy, השיר מהר מאוד הפך לתופעה והוא מושמע ללא הפסקה בתחנות הרדיו, הקליפ שלו רץ בלופ בערוצים השונים ומאות חיקויים ופארודיות בשפות שונות צצו ברחבי הרשת (לחצו כאן לגירסה הגרוזינית של השיר). לכן רק הגיוני שאחרי שכבש את הטלויזיה, רדיו ואינטרנט השלב הבא של הלהיט הקוראני היה להשתלט על שוק הסלולר והמעריצים זכו לשלל אפליקציות ובינהם אפליקצייה בשם  "Gangnam Dance Booth"

אפליקציית Gangnam Dance Booth מאפשרת לכל מאותגרי הריקוד מבינכם לקחת את הפנים שלכם או של חבר ולהדביק אותם על דמות שרוקדת את ריקוד הגאנגם סטייל לצלילי השיר. אומנם נשמע קצת טיפשי אבל התוצאה יוצאת דיי מגניבה שבסיום תוכלו לשמור את הקליפ בטלפון, לשלוח אותו במייל או לפדח את עצמכם ולעלות את זה לפייסבוק.
גם חתולים רוקדים גנגאם סטייל

כל הזכויות שמורות ל-פופ3