Connect with us

אייפון - iphone

לזייף שיחת טלפון בסמארטפון עם Fake-A-Call Free

בעזרת האפליקצייה Fake-A-Call Free תוכלו לזייף שיחת טלפון ולהציל את עצמכם מדייט גרוע, מאנשים שחופרים ללא הפסקה ואפילו לעבוד על חברים שלכם..

פורסם ב:

on

בעזרת האפליקצייה Fake-A-Call Free תוכלו לזייף שיחת טלפון ולהציל את עצמכם מדייט גרוע, מאנשים שחופרים ללא הפסקה ואפילו לעבוד על חברים שלכם..

תארו לכם שאתם בשיחה עם מישהו והוא ממש לא מפסיק לחפור, מדבר על מלא נושאים ולא עוזב אותכם לרגע או שאתם בעיצומו של דייט גרוע שלא נגמר והדבר היחיד שהייתם רוצים שבאותו רגע מישהו יצלצל אליכם ויציל אותכם מהסיוט שאתם נמצאים בו.
  
אז לא צריך להתפלל לשיחת טלפון כזאת, כל מה שצריך זה אייפון והתקנת אפליקציה קטנה וחינמית שנקראת Fake-A-Call Free והיא מאפשרת לכם לתזמן שיחת טלפון פיקטיבית מכל אדם או מרשימת אנשי הקשר שלכם לכל זמן שתרצו. דרך אגב האפליקצייה הזאת מעולה גם למי שרוצה למתוח את חברים שלו ולגרום להם לחשוב שאדם מסויים מתקשר אליכם.
       
מה אפשר לעשות עם האפליקציה?

– מאפשרת לכם לעבוד על חברים שלכם ולגרום להם לחשוב שמישהו מסויים מחייג אליכם באמת.
– האפליקציה מציגה חייגן מזוייף שבו אפשר לחייג בכאילו לכל מספר שתרצו ואפילו לשמוע צליל חיוג .
– ניתן לבחור כל אדם מרשימת אנשי הקשר באייפון "שיתקשר" אליכם.


איך זה עובד?
מדובר באפליקצייה לא מסובכת כשבלחיצה על כפתור הפלוס + תוכלו לתזמן את השיחה מזוייפת לכל שעה שתרצו, לאחר מכן תוכלו לכתוב את שם המצלצל או לבחור את שם האדם מתוך רשימת אנשי הקשר באייפון "שיתקשר" אלינו , ניתן גם לבחור לו תמונת פרופיל שתופיע על הצג (נראה אמין יותר), את סוג הצילצול ומספר הצילצולים שתשמעו.
 

Fake-A-Call Free לאייפון

Fake-A-Call Free לאנדרואיד
 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3