Connect with us

פייסבוק

מעלים תמונות לפייסבוק במהירות עם – Free Uploader for Facebook

מעלים לפייסבוק תמונות ללא הפסקה? הכירו את תוכנת Free Uploader for Facebook שבעזרתה תוכלו להעלות עשרות תמונות לפייסבוק תוך רגע…

פורסם ב:

on

מעלים לפייסבוק תמונות ללא הפסקה?  הכירו את  תוכנת Free Uploader for Facebook שבעזרתה תוכלו להעלות עשרות תמונות לפייסבוק תוך רגע.

 
התוכנה הבאה מיועדת לכל מי שרוצה להעלות כמות גדולה של תמונות במהירות לפייסבוק ובמיוחד למשתמשים היותר כבדים שמעלים עשרות ומאות תמונות וגם סרטוני וידאו לפרופיל פייסבוק שלהם.
 
Free Uploader for Facebook היא קודם כל תוכנה חינמית וקלה לשימוש אך למרות שהיא ניתנת להורדה בחינם זה כלל לא גורע מהיכולות שלה, אם אתם שייכים לרשימה של אותם משתמשים שנוהגים לשתף את החברים שלהם בפייסבוק  בכל תמונה שצילמתם, אז תוכנת Free Uploader for Facebook היא בדיוק מה שאתם צריכים.

 
מעלים את כל התמונות לפייסבוק בקלות עם Free Uploader for Facebook


Free Uploader for Facebook

הפעילו את תוכנת Free Uploader for Facebook  (במהלך ההתקנה, התוכנה תנסה "לדחוף" לכם סרגל לדפדפן, אז למי שלא מעוניין שיוריד את הוי), לחיצה על כפתור Add Files תפתח חלון חדש שבו תוכלו לבחור את התמונות או הסרטונים – שימו לב שברירת המחדל בחלון העיון הוא לקבצי וידאו, אז בחרו ב Image file או ב All files להצגת רק תמונות או כל הקבצים במחשב. אחרי שבחרתם את התמונות תוכלו גם לתת כותרת ותיאור לכל תמונה.
    
סיימתם? רגע אחרי שתלחצו על כפתור הUpluad, תתבקשו להתחבר לחשבון הפייסבוק שלכם ובסיום כל התמונות שלכם יעלו באופן אוטומטי לפייסבוק.
    
למי שדואג, יוצרי התוכנה מבטיחים שהתוכנה נקייה מקבצי ריגול או וירוסים והיא בטוחה לחלוטין להתקנה.

דרישות המערכת: Windows XP Service Pack 2, Vista, ווינדוס 7

 

גודל הקובץ: 16.57 MB   |   הורדת Free Uploader for Facebook

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3