Connect with us

מדריכים

להפוך תמונה או קובץ וורד לקובץ pdf

צריכים להפוך מסמך וורד לקובץ pdf? או שאתם צריכים להפוך מספר תמונות שסרקתם לקובץ pdf מאובטח בסיסמה? אתר online2pdf יעשה לכם את העבודה במהירות ובקלות.

פורסם ב:

on

צריכים להפוך מסמך וורד לקובץ pdf? או שאתם צריכים להפוך מספר תמונות שסרקתם לקובץ pdf מאובטח בסיסמה? אתר online2pdf יעשה לכם את העבודה במהירות ובקלות, ללא צורך בהתקנת תוכנה ובחינם!

קבצי pdf הפכו עם השנים למאוד פופולארים, היתרון של סוגי קבצים אלה הוא שלא ניתן לערוך ולשנות את המסמך אלה רק לקרוא את מה שכתוב בו, לכן זאת פלטפורמה נוחה למי שאינו רוצה שמישהו יתעסק לו במסמך כמו חוזים, מדריכים וגם ספרים מלאים.

אחד הכלים השימושים ברשת הוא אתר online2pdf שמאפשר להמיר סוגים רבים של קבצים לקובץ pdf ובחינם, ניתן להעלות מספר רב של קבצים אחד אחרי השני (עד 25 מגה) שבכל פעם שתבחרו בקובץ, יתאפשר לכם לבחור קובץ נוסף כשבסיום לחיצה על כפתור convert תהפוך את הקבצים לקובץ pdf שמיד ישמר בדיסק הקשיח.

כניסה לאתר online2pdf.com להמרת והפיכת קבצים לקובץ pdf : לחצו כאן

במה אתר online2pdf תומך:

תמונות: בכדי להקטין את משקל הקובץ ישנה אפשרות לשלוט באיכות התמונות שמוטמעות בקובץ הpdf כש 0% זאת האיכות הנמוכה ביותר (לא מומלץ) ו 100% היא האיכות הגבוהה ביותר, כשברירת המחדל עומדת על 80%. עוד אפשרות היא שינוי רזולוציות התמונה כש 50dpi היא האיכות הנמוכה ביותר ו 1500dpi היא הרזלוציה הגבוהה ביותר בעוד 300dpi היא רזולוציית ברירת המחדל, למי שלא מבין בזה רצוי להשאיר את הגדרות ברירת המחדל.

הגדרות תצוגה: ניתן לקבוע כברירת מחדל את גודל תצוגת המסמך באחוזים.

אבטחה: ברירת המחדל של קובץ הוא צפייה וקריאה בלבד ולא ניתן למחוק או לערוך את הכתוב, בנוסף האתר מאפשר שימוש בעוד מספר הגדרות אבטחה מתקדמות: ניתן להוסיף סיסמה לקובץ ה pdf  כך שרק מי שיש לו את הסיסמה הנכונה יכול לקרוא את המסמך, עוד אופציה מעניינת היא חסימת האפשרות להדפיס את המסמך.

קבצים נתמכים:

מסמכים: pdf, xps, ps, rtf, txt

תמונות: jpg, gif, png, bmp, tif

גרסאות אופיס 2007/2010: docx, xlsx, pptx, ppsx, pub

אופיס 2003 ומטה: doc, xls, pps, ppt, pub

אחרים: odt, ods, odp, odg, odi, odm, odc, odf

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3