Connect with us

כללי

איילת נכנסה לצימר ותיעדה את בעלה רמי "מבלה" עם החברה הכי טובה שלה

פורסם ב:

on

איילת (שם בדוי) חייגה אלי בוקר אחד כשהיא מתנשפת וכועסת. "ליאור, אני חייבת לפגוש אותך דחוף", אמרה בקול מלא זעם. כמובן שלא יכולתי לאכזב אותה ותוך שעה ישבנו בבית קפה קטן באשדוד. איילת דיברה במשך עשר דקות ברציפות, בלי פסיקים ובלי נקודות. תמצית הדברים: "בעלי רמי בוגד בי, אני יודעת את זה, אני חושדת במזכירה שלו. כל היום הם מתכתבים, הוא יושב בסלון ומחייך לבד כשהוא שקוע בנייד שלו. ברור שהיא שולחת לו דברי אהבה, ובכל פעם שאני מתקרבת הוא מכבה את הטלפון ומעביר נושא. כשאני שואלת אותו מה פשר הדברים, הוא עונה בצורה הכי יפה שהוא אוהב אותי, שאין סיכוי שהוא יבגוד בי לעולם".

לאחר שהבנתי מאיילת שיש שעות רבות שרמי נמצא בבית לבדו, מאחר ויש לו הפסקת צהריים בעבודה, אז הרעיון הכי יעיל ופשוט זה להציב מכשירי ציטוט בחדרי השינה ובסלון, לעיתים המכשירים הפשוטים הללו יעילים לא פחות ממצלמות מעקב. הגעתי לבית המשפחה באשדוד בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שהבנתי מאיילת שכולם כבר יצאו לעיסוקיהם, התקנתי את שני מכשירי הציטוט המתקדמים במקומות הכי "אטרקטיביים" בחדר השינה ובסלון, ויצאתי במהירות.

ביום הראשון לא היו שום תוצאות מפתיעות מהשיחות שקיים רמי, בעיקר סביב העבודה שלו. ביום השני התקיימה שיחה מעניינת עם בחורה העונה לשם אורית. רמי אמר לה בין השאר: "אורית, אני מחכה לך היום בשש בערב במקום הקבוע שלנו, ומשם ניסע לשעתיים של כיף באותו צימר שהיינו בשבוע שעבר… אני מחכה לזה כבר כמה ימים, אני פשוט מאוהב בך…".

שיחה אחת הסגירה רומן ארוך וממושך שניהל רמי עם אורית, לא היו שום סימני שאלה או ספקות בנוגע לקשר הזה. למחרת בבוקר קראתי לאיילת להגיע למשרדים שלי. היא הגיעה חיוורת כסיד, הבינה שהיא הולכת לשמוע בשורות שיהרסו לה את החיים הטובים שהיו לה עד עתה. אחרי הכנה קצרה השמעתי לאיילת את קטע השיחה, וכבר בשניות הראשונות היא תפסה את הראש ונותרה עם פה פעור. הבנתי שיש לה היכרות קרובה עם אורית, לא ידעתי עד כמה קרובה.

לאחר כמה שניות של תדהמה, איילת אמרה בקול שבור כשדמעות מציפות את עיניה: "אורית היא חברת ילדות שלי, למדנו יחד באותו מקיף, שירתנו באותו בסיס וגם אחרי שהתחתנו היינו יוצאים באופן קבוע שני זוגות בארץ ובחו"ל. לפני שנה בערך היא התגרשה והייתה באה אלינו כל יום, יושבת איתי ועם רמי, צוחקת ולפעמים גם ישנה אצלנו. אם היית אומר לי במי הייתי חושדת כאישה האחרונה שתנהל רומן עם רמי, הייתי אומרת אורית. אני לא מאמינה, השמיים נפלו עלי".

ביקשתי מאיילת להתאפק עוד כמה ימים, כדי שנוכל לתפוס את הזוג האוהב "על חם". זה לא היה פשוט מבחינתה להיות סבלנית, כל יום היה כמו נצח לשמור על קור רוח בבית בזמן שבעלה חוגג עם החברה הכי טובה שלה. לאחר שבוע בערך עלינו על שיחה, בה הם קבעו בשעה מסויימת בצימר קרוב לאשדוד. אספתי את איילת ונכנסנו למתחם הצימרים כמו כל זוג שמחפש חדר התייחדות לכמה שעות. היא זיהתה את הרכב של רמי, דפקה בדלת כשהיא מחזיקה ביד מצלמה, ואמרה בקול סקסי: "יש לנו יין בשבילכם…". רמי פתח את הדלת כשהוא עם חלוק ואורית שכבה במיטה כשהיא מכוסה בסדין. איילת לא הייתה צריכה יותר מהמבט הנדהם שלהם, אמרה את מה שיש לה להגיד ויצאה החוצה. הטעות הזו של רמי עלתה לו הרבה כסף במסגרת הסכם הגירושין, אורית כבר תחפש חברה טובה אחרת לבלות במחיצתה…

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3