Connect with us

כללי

תחזית אסטרולוגית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 10/06/22 ועד –  16/06/22

פורסם ב:

on

טלה: תהליך מסוים שמתרחש כעת (בשבוע זה) בחייכם, מוביל לשביעות רצון. רבים מבני טלה נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם ב"ה לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסיכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלף השבועי מזמין אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל.

שור: זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להפגין אמונה ובולטות. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת.

תאומים: שבוע חיובי בפתח. המוטיב של שבוע זה מדבר על צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כל מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. באופן כללי: עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים.

סרטן: המוטיב של שבוע זה מדבר על רמייה עצמית. זה נכון ששקרים עצמיים עשויים לשפר את הרגשתכם, אך יחד עם זאת הם מצביעים על צורך בטיפול בנפשכם הכואבת באופן כללי: השבוע אין מקום להיתממות ותמימות והשבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים סביבכם שאינם פועלים כלפיכם ביושר ו/או מנצלים את טוב לבכם, הדבר עשוי לפגוע בכם.

אריה: המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בהתמקדות בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם בשבוע זה את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך השינוי הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם.

בתולה: השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי מלווה בתחושת געגועים. באופן כללי: הגיע העת להבין, שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל בתולה (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים בתחושה של קדרות מסוימת, הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם.

מאזניים: החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית משתפרת וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי עצמכם ולגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.


עקרב:
המהות של השבוע זה מלמדת שבני מזל עקרב צריכים להתחבר בשבוע זה אל יוזמה, לפעול בנחישות, ולהפגין אומץ לב וזאת במטרה להצליח ולחולל את השינוי אותו הם מבקשים לעצמם. התחברות לאמונה ולנחישות, היא זו  שתעזור לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. זכרו! רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע התוכניות שברצונכם להגשים. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר.

קשת: הנושאים העיקריים בשבוע זה הם: 1. צורך בבחירה ונקיטת פעולה עולה הילוך. 2. ניסיון לגשר על ריחוק או פער שמונעים מכם לפתור בעיות. 3. נושאים שקשורים ברגשות, אהבה וזוגיות דורשים מזמנכם. באופן כללי: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה שגורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. אצל רבים מכם מתקיימת דילמה על רקע של משבר וחולשה שקשורים בזוגיות, משפחתיות ושיתוף פעולה זוגי. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי צו ההיגיון.

גדי: דימוי עצמי וערך עצמי עומדים במרכזו של שבוע זה והאופן שבו אתם תופסים ורואים את עצמכם, הוא זה שיכתיב את הלך הרוח בשבוע הקרוב. ערך עצמי בריא מתאר מצב בו אדם רואה עצמו באור חיובי, תוך הכרה ביתרונות ובחסרונות שלו. היכולת שלנו להעריך את עצמנו באופן חיובי ועם זאת מאוזן היא חיונית בכדי שנוכל לבנות מערכות יחסים משמעותיות, ובכדי שב"ה נמצא לעצמנו מסלולי חיים מספקים שמתאימים לנשמה שלנו. המלצה לעשייה: חפשו בגוגל על ערך עצמי ולמדו כיצד ניתן לפתח אותו כראוי.

דלי: השבוע את ממהרים לכעוס ולכן יהיה עליכם לנהל את המחשבות שלכם בצורה יעילה. קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת למסכנות, רחמים עצמיים וכעס יוצרים משבר. בשבוע הקרוב אתם נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מכם מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר.

דגים: בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל דגים ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים.

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3