Connect with us

חדשות ישראל

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 11/11/22 ועד –  17/11/22.

תחזית אסטרולוגית שבועית של עוזי הכהן

פורסם ב:

on

טלה: שבוע חיובי בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות כעת על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה רוחנית או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב, גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק.

שור: רבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע, מצב הרוח לא משהו ואין לכם הרבה חשק ואנרגיה לסובבים אתכם. עייפות נפשית ופיזית מלווה את בני מזל שור. נושא מסוים שבבסיסו כסף, חוסן כלכלי, קריירה או רכוש מדאיג אתכם.

תאומים: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. פגיעה באגו, נטייה להיעלב, חוסר שבעות רצון או כעס יוצרים רצון להיות לבד. כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי, אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית.

סרטן: בלבול רגשי מעמיד אתכם במקום לא נוח מבחינה נפשית ויוצר חוסר סדר שלא נותן מנוח. הקלף השבועי מלמד שעליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות תגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, ולחתוך דברים.

אריה: הקלף השבועי מלמד שנושאים שקשורים בחיבורים רגשיים כגון מערכות יחסים רומנטיות או מערכות יחסים משפחתיות יעסיקו אתכם. שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. זהו שבוע נהדר להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית ורוחנית.

בתולה: קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט וכו' מחממים את לבכם. מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. אז לא לבזבז יותר ממה שצריך.

מאזניים: עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה, עסקה כלכלית שמשתלמת. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו תהיה כמה שיותר טובה.

עקרב: שבוע סוער ורוגש מבחינה נפשית וריגשית ניצב בפתח. רבים חווים כעת מועקה רגשית והמון מחשבות ונוצר בלבם אי נחת ואי שקט. הקלף השבועי מצביע על עזרה שתסייע לכם להתגבר ולהתחזק. תהליך זה של קבלת סיוע מבהיר את המצב ומאפשר לכם לעבור ממים סוערים למים שקטים יותר.

קשת: צמא לרומנטיקה, תקופת חיזור ורצון למציאת שותף, בשורות טובות, קנייה מכירה של כלי תחבורה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות, דבר יהפוך אתכם לאנשים טובים יותר.

גדי: זמן להוציא אל הפועל את היכולת שלכם. זמן טוב להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך.

דלי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. שיתופו של בן זוג, איש מקצוע או חבר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

דגים: שבוע חיובי לעשייה שעיקרה קשור בעתידכם המקצועי והכלכלי. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להעיז, להאמין ולהבין כי אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם.

 

כל הזכויות שמורות ל-פופ3