Connect with us

כללי

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 12/08/22 ועד – 18/08/22.

פורסם ב:

on

טלה: ירידה באנרגיות ורצון להיות לבד. תחושת כבדות כמו: עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך שיוצר דאגה או התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש. קלף החרבות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע שוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. אם תמשיכו כך, אתם נידונים להיקלע שוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים.

שור: היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל שור ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. כספים: מצטיירת מגמה חיובית במיוחד, אז תהיו מרוצים.

תאומים: התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת. צורך ביציבות חומרית ובראייתם של הדברים בחייכם באור חיובי יותר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. חשוב לדעת שכל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

סרטן: שחר חדש מפציע על בני מזל סרטן ותקופה לא קלה מסתיימת ושחר חדש של הזדמנויות חיוביות בדרך אליכם. באופן כללי: משהו נגמר וצריך להתחיל מחדש. רבים מהסרטנים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם כעת מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש.

אריה: שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. מחפשי עבודה: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם, בנוסף לבשורות טובות שיגיעו.

בתולה: המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל בתולה. ניתן לומר שהשבוע אתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום מבלי יכולת להתקדם.

מאזניים: הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום. חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל מאזניים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכל הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של הקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה החומרית והקריירה, ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. יש לעמוד על המשמר בנושא זה.

עקרב: הישג שנזקף לזכותכם או פעולה חיובית שביצעתם מקדמים את שמכם הטוב. השבוע הקרוב משית עליכם רגשות מעורבים שיוצרים שמחה שמהולה בעצב. רבים מכם חשים בדידות או תחושה שהם נושאים בנטל כזה או אחר באופן לא שוויוני. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה ודברים שהיו תקועים בחיים מתחילים לזוז. בעבודה: מהלכים שהתרחשו פותחים בפניכם את הדרך לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה לא היה לשווא.

קשת: האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. זו עת של סיום והתחלה חדשה. בשבוע זה תיתכן היכרות/מפגש עם אדם חיובי אשר משפיע על חייכם לטובה. נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל קשת נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הם ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח. תמשיכו בדרך זו.

גדי: היכולת להתמודד ולפתור קונפליקטים ברכות ובעדינות היא המפתח לשבוע מוצלח. באופן כללי: לאחר תקופה ארוכה של בלבול רגשי ונפשי, אתם חשים שהדברים מתחילים להסתדר. השבוע אתם תקשורתיים מתמיד. נצלו את התקופה הזו לביסוס מעמדכם החברתי. אירועים או שמחות בהם תיקחו חלק יסבו עונג ותמצאו את עצמכם נהנים בחברתם של חברים וידידים ותיקים. בעבודה: מהלכים שמתרחשים במקום העבודה מובילים לכך שבקרוב יתרחשו מס' שינויים אשר גם אם יראו כקשים, אך בסך הכול יתרמו לקידומכם.

דלי: שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זו העת לעשות! זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז, והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם.

דגים: שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי של שבוע זה הוא לקיחת אחריות, הפגנת בגרות ויכולת לשתף פעולה תוך התחשובת בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים.

כל הזכויות שמורות ל-פופ3