Connect with us

אייפון - iphone

תאילנד מחכה לי – ללמוד את השפה התאילנדית בחינם

מתכוונים לנסוע לתאילנד אך אתם לא יודעים את השפה התאילנדית? בעזרת אפליקציה קטנה וחכמה תוכלו ללמוד במהירות מילים ומשפטים שיעזרו לכם בטיול..

פורסם ב:

on

נוסעים לטיול בתאילנד אבל לא יודעים את השפה? אפליקציה קטנה תלמד אותכם את כל מה שצריך לדעת בשפה התאילנדית..

לאחרונה חזרתי עמוס חוויות מטיול ארוך בתאילנד, שטתי באיים אקזוטיים, עברתי את טיול הג'יפים שכל ישראלי שמגיע בפעם הראשונה עושה, ביקרתי במועדונים, פינקתי את עצמי בהמון חולצות מזויפות של לקוסט והכי חשוב! הקפדתי לבדוק אם לבחורה ממולי מבצבצת חלילה הגרוגרת.   
  

זה היה הטיול הראשון שלי לתאילנד ולשם הגעתי חמוש בכפכפים, המון באטים (המטבע המקומי של תאילנד), אנגלית של 5 יחידות ומוכן לשלוף בכל רגע משפט עם שימוש נכון בפרזנט סימפל ופרזנט פרוגרסיב, אך עד מהרה המציאות טפחה על פני כמו ליידי בויז שמגלה ששירותי הנשים סגורים וגיליתי שרוב רובם של התאילנדים בעצם מדברים אנגלית דיי גרועה, כך כשאני המום מהעניין החלטתי שאני צריך לעבור לתוכנית ב': בה אני מחזיק מחשבון ביד ומתמקח עם מוכרים בתיבול מספר מילים בעברית.
  
באותם רגעים הבטחתי לעצמי שיותר אף נהג מונית תאילנדי לא יקח אותי יותר למקומות שאני לא ביקשתי (ד"א אם נהג מונית מהנהן לכם בראש ואומר מספר פעמים אוקי, סימן שלא הבין כלום) ושעד הטיול הבא שלי לתאילנד אני מתכוון ללמוד את השפה התאילנדית.
 
thailand

אז ככה, ללמוד שפה חדשה זה בכלל לא קל ובמיוחד כשמדובר בשפה התאילנדית שהיא מורכבת ומסובכת.  ובנקודה זו מגיע לעזרתי החצי השני השלי, זה שמשלים אותי וכמובן תמיד נמצא איתי בכיס  – הסמארטפון.
אתם בטח שואלים איך זה קורה? אז באמצעות אפליקציה קטנה וחינמית ללימוד תאילנדית שנקראת Speak Thai – כשהיא מאפשרת לכל מחזיק סמארטפון ללמוד בקלות מילים חשובות ומשפטי  מפתח בשפה התאילנדית.
 

אופן השימוש באפליקצית Speak Thai ללימוד תאילנדית היא פשוטה מאוד. בוחרים אחת מ -8 הקטגוריות הקיימות ומשם בוחרים תת קטגוריה או את המילה/משפט שרוצים ללמוד, לחיצה על המילה ומייד תשמעו את תרגום המילה בתאילנדית (רצוי לשמוע במקום שקט או להשתמש באוזניות), חזרו ודקלמו את המילה/משפט מספר פעמים עד שתצליחו לבטא את המילה כראוי.
 

מילים מהקטגוריות הבאות מופיעות באפליקציה:

קניות: כל מי שמגיע לתאילנד יודע שהמחירים נמוכים מהארץ ושכל השווקים והקניונים מוצפים בזיופים זולים.
אחד הדברים החשובים שצריך לדעת כשמגיעים לקנות מוצר בתאילנד זה היכול להתמקח, ככל שתתמקחו יותר, המחיר יהיה נמוך יותר ולדעת מספר מילי בתאילנדית לא יזיקו, תוכלו ללמוד איך אומרים "כמה?" , "יקר מדיי" ו "אפשר לקבל הנחה?".. מובטח לכם שתחסכו הרבה באטים.
אוכל ושתייה: רוצים לאכול במסעדה, לשבת בבר ולהזמין שתייה או סתם לאכול אננס מדוכן ברחוב.
נסיעות: נוסעים במונית או בטוק טוק בתאילנד? רצוי לדעת איך אומרים "עצור כאן" או "כמה זמן למלון".
מלון: צריכים לעשות צ'ק אין או צ'ק אאוט או להזמין רום סרוויס.
רפואה: חלילה נזקקתם לרופא או צריכים להגיע לבית מרקחת או לבית החולים.
ספורט ומסאג'ים: מעוניינים במסאז' מפנק או רוצים ללכת לאגרוף תאילנדי?
הכרות: הכרתם בחורה תאילנדית ואתם רוצים להיות  בטוחים שהיא אישה?
מקומות חשובים: איך אומרים בנק, שגרירות או תחנת משטרה בתאילנדית?
     

להורדת האפליקציה לאייפון ללימוד תאילנדית : כניסה

 

Continue Reading

כל הזכויות שמורות ל-פופ3